Gå til innhold

Corsa Tuner: Omega-B kindergarden racing

Ranger emnet

Corsa Tuner

Anbefalte innlegg

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

2.5" ja, men bytta hele anleget kun for å få en fin bakpotte, resten ble bare en bonus.

Ikke no konfilter nei huff og gru..

Lite vits å vaske bilen når det til stadighet regner..

Om været er brukbart i morra blir det sikkert en runde maskinpolering så den blir strøken til 1.mai

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.5" ja, men bytta hele anleget kun for å få en fin bakpotte, resten ble bare en bonus.

Ikke no konfilter nei huff og gru..

Lite vits å vaske bilen når det til stadighet regner..

Om været er brukbart i morra blir det sikkert en runde maskinpolering så den blir strøken til 1.mai

hehe nei ikke noe konfilter ned:)tenkte meg det;)

nei jeg fjernet mitt jeg også så kjøpe jeg et innsattsfilter green og så bytta til kon.driver og bytter hele tiden hehe:)bakpota var fin.

kan jeg gi deg et lite tips som kommer til og gjøre mye.fjern de krom opel omega bak 2.0 16v osv, cleant.

men men huff huff den Leppa er sexy!

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så¨nn hjula er nå er det første som tar i no felgkanten.

Så om jeg går opp en dim på dekk blir det bra.

Ser så latterlig ut med 9 eller 10" felger og 225 eller 235 dekk. Kanten stikker langt utafor dekket. rett å slett stygt.

Ser mye BMW som har dette stuket. Ser ut som en ikke har råd til å kjøpe dekk som dekker hele felgen..blah

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nitrist med to-liter i denna bilen da... Ble pen :)

Det er nok ikke en racer bil men men en flott familie bil med gode kjøreegenskaper( tenker i grunn på tygde osv)Utrolig deilig komfort.Du kjører ikke sreet race med en slik en ,du cruiser;)

og den ble lekker med felg osv.!er jo ikke helt feil med steinmetz leppa:)

Så du endelig hadde spanderet en sikklig vask på bilen.godt og seblah

Hva er planene nå?hehe har vel gjort det meste med bilen nå?av det du hadde i planer mener jeg?

Jeg får Lik grill snart som du har snart:)hvor mye betalte du for grillen?jeg ga 1700kr.

bdb9c37b.jpg

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider