Gå til innhold

Corsa Tuner: Omega-B kindergarden racing

Ranger emnet

Corsa Tuner

Anbefalte innlegg

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

2L er vell nok til kona det.

2.5 eller 3L bensin var helt ukatuelt uansett.

Skulle det hvert annen motor hadde blitt diesel 2.5..

Hvorfor ikke X25XE eller X30XE?blah

Hvorfor ikke kjøpe inn kvass kvam.?litt godt med litt power ved forbikjøringer osv;)

jeg fant dette til deg

Check it out:)

http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=7598&img=1

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alle deler til 2.5 eller 3.0 er dobbelt så dyrt som til 2l, v6 motoren er utrolig trang og skru på.

hadde jeg villet ha større motor hadde jeg kjøpt det, men har 2 andre biler som kjører ræva av båd 2.5 og 3Lblah

Trangt og jævligt helt korekt!Delene ja greit,men prisforsjel er ikke så høy som du skal ha det til.Godt kjent med priser på 16v og hverfall 24V;)hehe

Men Men for en lyd , hvis du gjør tingene riktigt;)

Ps.På autobanen og motor veien er det nok du som taper i det lange løp hehe;)lurer på hvordan en corsa a oppfører seg i 200+

Omegan liker seg over 200+;)Nei stemmer 16v gjør jo knappe 200:( hehe

Og luft inntak på Omegan hmm nei er ikke lov og tenke på det engang da blir jeg den første som tar turen opp til deg og sveiser igjen ,eller drar vekk jalla lufte inntakene dine.Et steg får grensen gådoh

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corsa-a oppførere seg helt greit i opp mot 220 den gitt..

Å nå er ikke jeg ofte på autobahn og det er 100-110 i norge så har ikke behov for 200 km/t....

men vi kan ta noen runder på rudskogen eller andre svingete veier kan vi se hvor omegan din blir av mot corsan... he he.

Alle biler kan kjøre fort rett frem veit du, men det er ikke spes artig.

Har hat c25xe så vet hvordan V6 er, toppfart 236km/t på vectra med manuell gir.

Ikke sikker på utvekslinga på omega forhold til vectra, men ser ikke fordelen med toppfart kontra kjapp 0-150km/t..

ble mye:offtopic nå men..

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corsa-a oppførere seg helt greit i opp mot 220 den gitt..

Å nå er ikke jeg ofte på autobahn og det er 100-110 i norge så har ikke behov for 200 km/t....

men vi kan ta noen runder på rudskogen eller andre svingete veier kan vi se hvor omegan din blir av mot corsan... he he.

Alle biler kan kjøre fort rett frem veit du, men det er ikke spes artig.

Har hat c25xe så vet hvordan V6 er, toppfart 236km/t på vectra med manuell gir.

Ikke sikker på utvekslinga på omega forhold til vectra, men ser ikke fordelen med toppfart kontra kjapp 0-150km/t..

ble mye:offtopic nå men..

Ja ble litt mye:offtopic

Jeg har presset Omega opp i 236 eller 238 på målern men det tok sin tid:)der stoppa det.greit det orginalt 170hk

Veit du hva ,du kjører Corsa A din Så tar jeg Omega B Rates har da;) så er det vel ganske jevnt mellom oss når vi tenker hk pr kg ;)

Og jeg har ikke noe hat mot Corsa a.liker den kjempe godt!så ikke ta dette vondt ment for all del.:eek:

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kjører vell de bilene vi har:phatyo

he he..

:)nei nei nok OT.men

:)Bruker du Omegan mye til og dra hengere,Camp.vogn Osv?Hvis ikke annbefaller jeg og skru av Henger festet.2 bolter.bare.

Synes det er en veldig fin lakk du har på bilen din.:)

Ta og krom de veltebøyende du har på taket det er pent:)

Har du egentlig mere planer for omegan?synes den er Clean og snygg:)

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider