Corsa Tuner Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Grillen kosta vell meg ca 1200.- tenker jeg. Kjøpte den fra danmark sammen med ett stabstag til corsan. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Nitrist med to-liter i denna bilen da... Ble pen :) 2L er vell nok til kona det. 2.5 eller 3L bensin var helt ukatuelt uansett. Skulle det hvert annen motor hadde blitt diesel 2.5.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 2L er vell nok til kona det.2.5 eller 3L bensin var helt ukatuelt uansett. Skulle det hvert annen motor hadde blitt diesel 2.5.. Hvorfor ikke X25XE eller X30XE?blah Hvorfor ikke kjøpe inn kvass kvam.?litt godt med litt power ved forbikjøringer osv;) jeg fant dette til deg Check it out:) http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=7598&img=1 Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 For alle deler til 2.5 eller 3.0 er dobbelt så dyrt som til 2l, v6 motoren er utrolig trang og skru på. hadde jeg villet ha større motor hadde jeg kjøpt det, men har 2 andre biler som kjører ræva av båd 2.5 og 3Lblah Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Utrolig nydelig bil til og være opel! En i klassen min har en slik opel (stasjonsvogn) og de går jævlig bra har jeg funnet ut. m'm Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Rudolf Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Drit fett det der;) Ser utrolig fin ut:) Du mangler bare no luft inntak på panseret, så har du den;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Drit fett det der;) Ser utrolig fin ut:) Du mangler bare no luft inntak på panseret, så har du den;) he he.. Luftinntak har jeg lite bruktfor på 2liter'nblah Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 For alle deler til 2.5 eller 3.0 er dobbelt så dyrt som til 2l, v6 motoren er utrolig trang og skru på. hadde jeg villet ha større motor hadde jeg kjøpt det, men har 2 andre biler som kjører ræva av båd 2.5 og 3Lblah Trangt og jævligt helt korekt!Delene ja greit,men prisforsjel er ikke så høy som du skal ha det til.Godt kjent med priser på 16v og hverfall 24V;)hehe Men Men for en lyd , hvis du gjør tingene riktigt;) Ps.På autobanen og motor veien er det nok du som taper i det lange løp hehe;)lurer på hvordan en corsa a oppfører seg i 200+ Omegan liker seg over 200+;)Nei stemmer 16v gjør jo knappe 200:( hehe Og luft inntak på Omegan hmm nei er ikke lov og tenke på det engang da blir jeg den første som tar turen opp til deg og sveiser igjen ,eller drar vekk jalla lufte inntakene dine.Et steg får grensen gådoh Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Corsa-a oppførere seg helt greit i opp mot 220 den gitt.. Å nå er ikke jeg ofte på autobahn og det er 100-110 i norge så har ikke behov for 200 km/t.... men vi kan ta noen runder på rudskogen eller andre svingete veier kan vi se hvor omegan din blir av mot corsan... he he. Alle biler kan kjøre fort rett frem veit du, men det er ikke spes artig. Har hat c25xe så vet hvordan V6 er, toppfart 236km/t på vectra med manuell gir. Ikke sikker på utvekslinga på omega forhold til vectra, men ser ikke fordelen med toppfart kontra kjapp 0-150km/t.. ble mye:offtopic nå men.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Corsa-a oppførere seg helt greit i opp mot 220 den gitt.. Å nå er ikke jeg ofte på autobahn og det er 100-110 i norge så har ikke behov for 200 km/t.... men vi kan ta noen runder på rudskogen eller andre svingete veier kan vi se hvor omegan din blir av mot corsan... he he. Alle biler kan kjøre fort rett frem veit du, men det er ikke spes artig. Har hat c25xe så vet hvordan V6 er, toppfart 236km/t på vectra med manuell gir. Ikke sikker på utvekslinga på omega forhold til vectra, men ser ikke fordelen med toppfart kontra kjapp 0-150km/t.. ble mye:offtopic nå men.. Ja ble litt mye:offtopic Jeg har presset Omega opp i 236 eller 238 på målern men det tok sin tid:)der stoppa det.greit det orginalt 170hk Veit du hva ,du kjører Corsa A din Så tar jeg Omega B Rates har da;) så er det vel ganske jevnt mellom oss når vi tenker hk pr kg ;) Og jeg har ikke noe hat mot Corsa a.liker den kjempe godt!så ikke ta dette vondt ment for all del.:eek: Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 vi kjører vell de bilene vi har:phatyo he he.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 vi kjører vell de bilene vi har:phatyo he he.. :)nei nei nok OT.men :)Bruker du Omegan mye til og dra hengere,Camp.vogn Osv?Hvis ikke annbefaller jeg og skru av Henger festet.2 bolter.bare. Synes det er en veldig fin lakk du har på bilen din.:) Ta og krom de veltebøyende du har på taket det er pent:) Har du egentlig mere planer for omegan?synes den er Clean og snygg:) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Hengerfestet brukes stadig vekk, senest i dag. Skal lakke calippere og nav muligens sote ruter. mer blir det nok ikke. Skal foresten lakke bakfanger, da jeg glemte den når det andre ble lakkert Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Hengerfestet brukes stadig vekk, senest i dag.Skal lakke calippere og nav muligens sote ruter. mer blir det nok ikke. Skal foresten lakke bakfanger, da jeg glemte den når det andre ble lakkert ok vilken farge velger du på caliperne. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 bare håper jeg får lurt den corsaen til våler i august jeg :D synes den er så grom atte ;) Omegaen ble kjempefin den! Good work! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg