fi_asko Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Jeg har en spiller med kun èn rca som jeg skal kjøre på forsterker til sub. Men har en forsterker til som jeg skal kjøre på et frontsett, og vil ikke splitte singalet for da får jeg ikke noe muligheter til å justere de to hver for seg. Men har sett at det finnes noe du kobler på utgangene på den innebygde forsterkeren i spilleren så du kan kjøre dette inn i den forsterkeren som skal drive frontsettet. Hvordan er kvaliteten på dette? Noen som har noen erfaringer med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Enkelt svar, kvaliteten suger.. Men mente da på at noen hadde en slik liten grei boks man koblet på den ene linjeutgangen man hadde, så var det fader på den. Bare vent og se, så kommer det nok en med ett lurt svar :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fi_asko Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Noen som vet noe om dette? Sitter nå uten spiller i bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x3msport Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 http://www.biltema.no/products/productimage.asp?iItemId=78554 er det er sånn en du tenker på? det heter lavnivåadapter og koster 59.90 på biltema! Siter ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg