Laaars Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Jeg vurderer å kjøpe dette som står i midten her, bakfanger, hekkskjørt, og Glatt bakplate med liten spoiler Men jeg har noen frågar da: 1. Mellom hekkskjørtet og fangeren blir det antakeligvis en glippe, er det noe som kan gjøres for å fjerne denne? Ta på et lag med stålplast eller no, slipe ned og lakke? 2. "Glatt bakplate med liten spoiler" ... er dette til bakluka for å fjerne hullet til skiltet? Hvordan festes denne? Sveising? Og "liten spoiler" ? Kan ikke se noen liten spoiler på bildet Edit: Sånn jeg forstod det var den bakplaten HELE bakluka. Den lille spoileren sitter over vinduet. Og elektrisk åpning ja... :) Det blir seende sånn ut da: Det står også en "dobbel potte" der til en stiv pris. Er det mulig å kjøpe 2 løse potter og bruke et rør som deler seg eller noe i den duren? Har ikke så peiling på dette.. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Er fullt mulig å lage dobbeleksos sjøl.. men det er trangt mellom bensintanken og bakplata.. men om du skal ha 90 fanger kan du jo skjære vekk litt av bakplata.. personlig liker jeg ikke den "leppa" under bakfangeren der.. da er det bedre med en som ligner denne her omtrent.. sjøl om jeg ikke liker den heller.. men det er jo din bil. er du som skal syns den er fin :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Jeg er fortsatt litt usikker med leppa. Syns det kanskje blir litt voldsomt, men kanskje litt tomt uten. Det jeg har lyst på er å ha to enkle 4" potter på hver side, men er ikke sikker på om det ser bra ut iogmed at de "utskjæringene" der pottene skal sitte er ganske brede. De pottene man får kjøpt som da hører til syns jeg var litt dyre, men de passer vel perfekt så... hm Dillemma :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg