Gå til innhold

76km/t. i 50sonen.

Ranger emnet

high octane

Anbefalte innlegg

Jeg vet du ikke ville ha kommentarer om det osv, men når du selv sier at folk mener det om deg og du sier du er sånn selv, tenker ikke du på dge selv som en fare for andre da? Og deg selv?

Tenker ikke på meg selv som en fare for andre nei.

Er bare av og til jeg tramper til, men det er bare for å provosere, for jeg vet folk ikke liker det.

Ellers ligger jeg vel jevnt 10-15 over fartsgrensa for det meste.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eg har problemer med å skrive bokmål, eg vonar du respektere det.

Min oversettelse til bokmål: "Jeg beklager, men synest du er ein av de personene som ikke skulle ha fått billappen." Var jeg ikke flink nå, Kverna? :D

Hehe, tenkte jeg kunne skrevet det med mine egne ord, men tok å quota deg og for å gjøre ordene til mine egne, sa jeg at man skulle oversette :D Ingen problemer med nynorsk, men jeg skriver bokmål.

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg beklager, men du er ein av dei personene som ikkje sko ha fått lapppen.

ånei!! han kjørte 26km/t for fort:omfg la oss rulle han i fjær å olje å kaste han ned i en mørk kjeller!! Aldri kjørt for fort du da kjell magne?

personlig så brøyt jeg fartsgrensa med sikkert 60-70 km/t for en halvtime siden.. så nå blir jeg søvnløs i flere netter fordi jeg har så dårlig samvittighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ånei!! han kjørte 26km/t for fort:omfg la oss rulle han i fjær å olje å kaste han ned i en mørk kjeller!! Aldri kjørt for fort du da kjell magne?

personlig så brøyt jeg fartsgrensa med sikkert 60-70 km/t for en halvtime siden.. så nå blir jeg søvnløs i flere netter fordi jeg har så dårlig samvittighet

Flere gassglade trønedere her ja, godt å høre.

Dette er eneste gangen jeg har blitt målt for fort, og da hdde jeg "englevakt".

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere gassglade trønedere her ja, godt å høre.

Dette er eneste gangen jeg har blitt målt for fort, og da hdde jeg "englevakt".

gassglad trønder ja, hehe! blir bare så oppgitt når det kommer overmoralske folk som garantert ikke er d spytt bedre selv..

jeg også bruker å gi litt gass, å gjerne lage noen svartstriper utafor til folk jeg vet hater det:pimp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blandt anna fyllekjøyring. Han burde ikkje hatt lappen nei. :shake

- 96' Nissan Primera 2.0 LX

- 90' Audi 200 TQ 20 V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man legger ut om sine handlinger på et offentlig forum i det vide og det hele så må man vel for POKKER tåle å høre andre sin mening om saken, fra ALLE sider. Er jo nettopp et diskusjonsforum og smaken er som kjent som baken. Hvis man vil ha trøst/koz så spør heller morra di.

F.eks:

Per: "Hallo jeg voldtok og drepte ei kjerring her endag og nå lurer på om jeg har fått flatlus. Har dere noen tips mot flatlus? og ikke kom med dumme kommentarer hu dama, dere teite noobs!11!!!!"

Pål: "Din idiot, hvorfor gjorde du det mot hu?"

Per: "wOOt"" omg!! noob! var flatlusa jeg lurte på din noOb!!!! Hold deg til topic!!""1"!!"

Same shit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man legger ut om sine handlinger på et offentlig forum i det vide og det hele så må man vel for POKKER tåle å høre andre sin mening om saken, fra ALLE sider. Er jo nettopp et diskusjonsforum og smaken er som kjent som baken.

F.eks:

Per: "Hallo jeg voldtok og drepte ei kjerring her endag og nå lurer på om jeg har fått flatlus. Har dere noen tips mot flatlus? og ikke kom med dumme kommentarer hu dama, dere teite noobs!11!!!!"

Pål: "Din idiot, hvorfor gjorde du det mot hu?"

Per: "wOOt"" omg!! noob! var flatlusa jeg lurte på din noOb!!!! Hold deg til topic!!""1"!!"

Same shit.

wohooo...luringen du...:shake

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider