high octane Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Jeg vet du ikke ville ha kommentarer om det osv, men når du selv sier at folk mener det om deg og du sier du er sånn selv, tenker ikke du på dge selv som en fare for andre da? Og deg selv? Tenker ikke på meg selv som en fare for andre nei. Er bare av og til jeg tramper til, men det er bare for å provosere, for jeg vet folk ikke liker det. Ellers ligger jeg vel jevnt 10-15 over fartsgrensa for det meste. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Eg har problemer med å skrive bokmål, eg vonar du respektere det. Min oversettelse til bokmål: "Jeg beklager, men synest du er ein av de personene som ikke skulle ha fått billappen." Var jeg ikke flink nå, Kverna? :D Hehe, tenkte jeg kunne skrevet det med mine egne ord, men tok å quota deg og for å gjøre ordene til mine egne, sa jeg at man skulle oversette :D Ingen problemer med nynorsk, men jeg skriver bokmål. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 De sa noe sånnt: "neimen,er det ikke xxxx xxxxxxx IGJEN", "han har vi sett før" HAHAHAHAHAHAA. Du skal føle deg beæret :P Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 HAHAHAHAHAHAA. Du skal føle deg beæret :P For 10 år siden fikk jeg kallenavnet "Den grønne fare" av politiet i Ålesund. Og ja, bilen var grønn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Eg beklager, men du er ein av dei personene som ikkje sko ha fått lapppen. ånei!! han kjørte 26km/t for fort:omfg la oss rulle han i fjær å olje å kaste han ned i en mørk kjeller!! Aldri kjørt for fort du da kjell magne? personlig så brøyt jeg fartsgrensa med sikkert 60-70 km/t for en halvtime siden.. så nå blir jeg søvnløs i flere netter fordi jeg har så dårlig samvittighet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 ånei!! han kjørte 26km/t for fort:omfg la oss rulle han i fjær å olje å kaste han ned i en mørk kjeller!! Aldri kjørt for fort du da kjell magne?personlig så brøyt jeg fartsgrensa med sikkert 60-70 km/t for en halvtime siden.. så nå blir jeg søvnløs i flere netter fordi jeg har så dårlig samvittighet Flere gassglade trønedere her ja, godt å høre. Dette er eneste gangen jeg har blitt målt for fort, og da hdde jeg "englevakt". Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Flere gassglade trønedere her ja, godt å høre.Dette er eneste gangen jeg har blitt målt for fort, og da hdde jeg "englevakt". gassglad trønder ja, hehe! blir bare så oppgitt når det kommer overmoralske folk som garantert ikke er d spytt bedre selv.. jeg også bruker å gi litt gass, å gjerne lage noen svartstriper utafor til folk jeg vet hater det:pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Eg beklager, men du er ein av dei personene som ikkje sko ha fått lapppen. :shake Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 ånei!! han kjørte 26km/t for fort:omfg la oss rulle han i fjær å olje å kaste han ned i en mørk kjeller!! Aldri kjørt for fort du da kjell magne?personlig så brøyt jeg fartsgrensa med sikkert 60-70 km/t for en halvtime siden.. så nå blir jeg søvnløs i flere netter fordi jeg har så dårlig samvittighet Ja, blandt anna fyllekjøyring. Han burde ikkje hatt lappen nei. :shake Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Ja, blandt anna fyllekjøyring. Han burde ikkje hatt lappen nei. :shake Noen som har sagt noe om fyllekjøring? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Når man legger ut om sine handlinger på et offentlig forum i det vide og det hele så må man vel for POKKER tåle å høre andre sin mening om saken, fra ALLE sider. Er jo nettopp et diskusjonsforum og smaken er som kjent som baken. Hvis man vil ha trøst/koz så spør heller morra di. F.eks: Per: "Hallo jeg voldtok og drepte ei kjerring her endag og nå lurer på om jeg har fått flatlus. Har dere noen tips mot flatlus? og ikke kom med dumme kommentarer hu dama, dere teite noobs!11!!!!" Pål: "Din idiot, hvorfor gjorde du det mot hu?" Per: "wOOt"" omg!! noob! var flatlusa jeg lurte på din noOb!!!! Hold deg til topic!!""1"!!" Same shit. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Når man legger ut om sine handlinger på et offentlig forum i det vide og det hele så må man vel for POKKER tåle å høre andre sin mening om saken, fra ALLE sider. Er jo nettopp et diskusjonsforum og smaken er som kjent som baken. F.eks: Per: "Hallo jeg voldtok og drepte ei kjerring her endag og nå lurer på om jeg har fått flatlus. Har dere noen tips mot flatlus? og ikke kom med dumme kommentarer hu dama, dere teite noobs!11!!!!" Pål: "Din idiot, hvorfor gjorde du det mot hu?" Per: "wOOt"" omg!! noob! var flatlusa jeg lurte på din noOb!!!! Hold deg til topic!!""1"!!" Same shit. wohooo...luringen du...:shake Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 DCA: å, gi meg en moralpreken da? kom igjen, plz!! :D Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 neh...gir sjelden prekener...hva er du ute etter da? Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Guttunger som deg som ikke har baller til å komme med en noe annet enn en teit kommentar. Hva med argumentasjon f.eks... :D Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg