Gå til innhold

Lei av Bil merke

Ranger emnet

Tsbusa

Anbefalte innlegg

• Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skyline, Supra, Evo osv osv osv. BAH! Nok 2Fast2Stupid nå. Vær så snill! Jeg vil ikke høre om det. Generelt overstylede oppskrytte japsebiler. I noen tilfeller eierne av disse bilene.

"Haha, min bil har 280 hester, svær spoiler og MASSE vinyler, jeg er også veldig sterk og puler alle kvinnfolka". Åja, næmmen så fint. Vil du spise kake nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, O'store BMW E36. Hater den ikke, men kjørte forbi Shellen i sentrum, og ikke mindre en 7 (eller var det 8?) E36 hadde stappa seg rundt pumpene. "Jeg vil ha samme bil som alle andre" (merkelig mange av denne kjerra her i byen). Og en ting til med E36. Hvorfor fungerer ALDRI baklyktene skikkelig? Lengesiden jeg så en E36 med alle lysene intakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wag, audi, MB huff ser en hver dag ! Og ford ikke minst ! toyota osv..

Hvor ofte ser du Uno turbo ? (Fiat i det heletatt ? )

Morro med sære Normenn som kjører den samma forbannade Audi`n sin hver

dag. Nei takker meg til en Bil med sjel og ikke bil med ett inndre av slakta

ku :puke

Nei hater ikke desse bilene (faktisk gode å kjøre og ser OK ut)

Men det er ALT formange av samme bilen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.. Lei folk som bruker tia si på å forbanne seg over bilene andre velger å eie.

Det at enkelte biler er populære å eie gjør jo andre biler mer spesielle.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toyota Yaris. Spesielt sistnevnte, da naboen har en gullfarget en.:puke

Hehe :D

Vi har en Verso, Champagnefarget, høyere enn lang.. Så søt ;)

Vel, er vel ikke lei noe bilmerke egentlig. Biler det er mange av, da settes ofte nybilprisen litt ned på disse, som er bra, i tillegg til at prisen holder seg utrolig gunstig.

Biler som er sjeldne er gøy, biler med 15" stålfelger er gøy, biler med 15" subber er gøy, Asiatiske biler er gøy, Europeiske biler er gøy (nei, Volvo er ingen egen kategori ;)), Amerikanske er gøy. Det jeg kanskje prøver å si, er at uansett hvordan en bil ser ut har den potensiale, felg og senk gjør mye med det meste, alle bilvalg skal respekteres og tolereres, og sist men ikke minst, alt med fire hjul på er gøy.

Og de med 3, da :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider