Gå til innhold

Lei av Bil merke

Ranger emnet

Tsbusa

Anbefalte innlegg

• Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe gjør nok d gitt.....folka syns vel det er galt at noen ikke er like gammel som dem, har vel blitt stemplet som dum bare pga alderen vell... går jo ikke ann å kunne no om bil når man er bare 14/15, nei det går jo ikke ann

Vel, det er vel ikke nødvendigvis tallet det står under alder som er viktig.

Dersom du er litt seriøs, skriver riktig, dropper "ass" etter ord, og dropper utsagn som dette, vil kanskje folk oppfatte deg som eldre:

pasient!, jeg er såå enig med deg ass, lei av sånne plastikk-overstyla-14is(er 14 selv men)-japse-faen...helt hundre prosent enig, og dere som sier at volvo er dårlige biler: idiot

:shake

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er vel ikke nødvendigvis tallet det står under alder som er viktig.

Dersom du er litt seriøs, skriver riktig, dropper "ass" etter ord, og dropper utsagn som dette, vil kanskje folk oppfatte deg som eldre:

:shake

skjønner skjønner....men det er sånn jeg skriver og snakker enten dere liker det eller ikke, men hvis folk blir irritert av det så skal jg selvfølgelig gjøre no med det, vill ikke bli ulikt her på forumet for jeg syns det er en fin ting å bruke noe av tia mi på for jeg digger bil over alt på jord... men at det skal være nødvendig å si: er så dritt lei av fjortiser etc etc, det er jo ikke så morro å få høre, selv om jeg er kunn 14 år så kan jg mye om bil, og vil lære mer, derfor er jg medlemm av dette forumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner skjønner....men det er sånn jeg skriver og snakker enten dere liker det eller ikke, men hvis folk blir irritert av det så skal jg selvfølgelig gjøre no med det, vill ikke bli ulikt her på forumet for jeg syns det er en fin ting å bruke noe av tia mi på for jeg digger bil over alt på jord... men at det skal være nødvendig å si: er så dritt lei av fjortiser etc etc, det er jo ikke så morro å få høre, selv om jeg er kunn 14 år så kan jg mye om bil, og vil lære mer, derfor er jg medlemm av dette forumet

Det var noe! :)

Jeg har ikke problemer med å like deg selv om du skriver litt sånn, men jeg hadde oppfattet deg som eldre dersom du brukte litt mer tid på å formulere deg, gjøre innleggene pene og lesbare, osv.

Bare noen tips :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noe! :)

Jeg har ikke problemer med å like deg selv om du skriver litt sånn, men jeg hadde oppfattet deg som eldre dersom du brukte litt mer tid på å formulere deg, gjøre innleggene pene og lesbare, osv.

Bare noen tips :)

okeii..bra d da..hehe...da skal jeg ta til meg tips jeg...jeg blir bare litt dritt lei når folk begynner med: fjortis..det syns jeg er enda mer patetisk en noooe annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider