Gå til innhold

Lei av Bil merke

Ranger emnet

Tsbusa

Anbefalte innlegg

• Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehehehe... Enig med Øyvind.. Men.. Kan dere være litt flinkere med å begrunne påstandene deres? Altså å saklig si hva det er som gjør at man misliker bilmerket.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW X5, Porsche Cayenne, Range Rover sport...

Rikmannsfolket har jævla dårlig fantasi her i Bergen.

Først skulle samtlige ha X5

Så var det Cayenne som gjaldt

Så skulle alle ha Range Rover sport. Kjørte faktisk forbi Sandven AS her i byn for en tid tilbake og da stod det type 5-6 Range Rover Sport linet opp ved siden av hverandre og alle hadde "SOLGT" i vinduet...

"Hvorfor kan ikke kvinner rygge?"

Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit med litt begrunning kanskje.. å si at de er oppbrukt er vel litt feil fra en med audi a4 tq... :)

det var bare for å provoser folk som provosere meg, med å sammelingne meg og mange andre som har audi med glætte overlegneaudioter...

Gir vel faen i om folk kjører Daewoo Mantiz eller Toyota Land Criuser! Man kjører det man selv liker...

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var bare for å provoser folk som provosere meg, med å sammelingne meg og mange andre som har audi med glætte overlegneaudioter...

Gir vel faen i om folk kjører Daewoo Mantiz eller Toyota Land Criuser! Man kjører det man selv liker...

alrigth...man kjører det man selv liker! sant det!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kjører det man liker, men tenk på de som ikke har peil på bil.

Liker ikke å stå i en bilbutikk og se at en familie med småbarn bli lurt til å kjøpe en Hyndai Atos.

Blir rett og slett skremt, har egentlig lyst til å banke selgeren og forklare familien litt fakta.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker de som bruker bil sånn de skal.

Du rævkjører ikke en Toyota Hiace, du behandler ikke en beater med respekt, og du kjører ikke langt under fartsgrensene med en Impreza STi. Bare for å nevne noen eksempler. Jeg er ikke lei av noen bilmerker egentlig, så lenge modellene oppfyller det man søker etter.

La meg komme med noen mer presise eksempler.

Jeg kjøper en Volvo 740 eller 242 fordi de er billige og har bakhjulstrekk, og liker å sladde, ikke fordi jeg er redd for sladdekjøring.

Jeg kjøper en Alfa Romeo fordi jeg har lyst til å stå opp hver dag, og være spotansk. Riktignok blir det vel endel feil, men da kjøper jeg meg en Toyota Avensis.

Jeg kjøper en ny Nissan Note, fordi den er sikker og billig i drift. Bruker den 1.60 liter pr mil i bykjøring, er det ingen god småbil.

Liker jeg å virkelig drifte, kjøper jeg meg en 200SX, spesielt dersom jeg vet hva det vil si å ha perfekt hjuloppheng, vektfordeling, etc. Man kjøper ikke en 200SX fordi man skal bruke den hver dag i snøen.

Dersom jeg liker å style biler, og liker billige biler som lett kan se pene ut, kan jeg velge en Golf II. Flust av deler, billige sådan.

See my point? Dersom en bil oppfyller det den er laget for, bryr jeg meg null om hvor fort den går, hva slags merke det er, og hvordan bil det er..

:)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av:

BMW - Jeg liker bare ikke BMW.. som andre har sagt, for mye undermotoriserte BMWer med stygg styling. Og for mange eldre menn i nye BMWer som kjører som om de eier veien. (Unntak for E30, E34, E39, E36 og E46 som jeg syns er nydelige)

Ferrari - Som andre har nevnt, eierskap, kommersialisering, ikke pene nok lenger.

SUVs. Vi eier en SUV, en Mitsubishi Outlander. Kjører greit for å være SUV, men fortsatt for høy og for bensinslukende.

BMW X3, 1-serie, 3-serie. Enten er de latterlig stygge eller latterlig anonyme.

Golf-eiere som tror de har utrolig mye motor.

Kommer ikke på mer.

Ikke lei av:

Aston Martin - Klasse og nydelig utseende.

Audi - I mine øyne, nydelig design. Selv om jeg likte dem bedre før.

Alfa Romeo - PEEEEENT.

Kommer ikke på mer.

Jeg er bare 18, har ikke lappen, men det mener jeg.

I forhold til mindreårige på forumet tror jeg flere har visst over lengre tid at de kan være mindreårige og allikevel ha høy ekspertise på enkelte områder. Videre er det veldig mange i alderen 14-15 år som kan formulere seg bra, og poster seriøst. Jeg moderer forumet på Norges største gamingcommunity. Enkelte moderatorer der er i alderen 15-16 år, og er noen av de mest seriøse forum-bruklerene jeg NOEN SINNE har møtt. Selv har jeg ikke mye teknisk kunnskap eller erfaring. Men jeg har en helvetes kraftig bilinteresse. Og det er vel det viktigste? :)

Å bruke alder mot noen er idioti og tåpelig. Det er et argument en bruker om en ikke har noe bedre. ;)

La oss holde oss litt on topic nå :P

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider