DemptD Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Så en hvit Supra i Breivika, Tromsø.... så helt original ut... Noen som vet hvem det er sin? Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Så en hvit Supra i Breivika, Tromsø.... så helt original ut... Noen som vet hvem det er sin? Hmm rart at ikke jeg så den siden jeg var der samtidig. Satt å kjørte den GRÅ Supraen:P RZ med sort skinn, 17.000km og helt original nå.... En i Sommertreff Crewet vårt som har kjøpt den som heter Tore. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Syns jeg så en sort en på supra-skilter idag jeg... Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Ingen som har bilder? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Hmm rart at ikke jeg så den siden jeg var der samtidig. Satt å kjørte den GRÅ Supraen:P RZ med sort skinn, 17.000km og helt original nå.... En i Sommertreff Crewet vårt som har kjøpt den som heter Tore. Ehehe, får skylde på sola :P Hvem er det som driver å loder i den sommertreff Saaben hele tida? Ser den hver gang jeg er ute å kjører :D Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greddyspeed Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 har hørt at en av harila brødrene importerte en supra senhøst/vinter i 05.. kanskje e det denne som e brøyta ut av garasjen og ut på asfalten :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Ehehe, får skylde på sola :P Hvem er det som driver å loder i den sommertreff Saaben hele tida? Ser den hver gang jeg er ute å kjører :D Den er ikke i Tromsø lengre. Forsvant før påske til Bodø og blir konebil. Det er også Sommertreff folk som hadde den utrolig nok:) SAAB 93 2.0t m/chip, 3" eksos, Viggen styling osv osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Så en hvit Supra i Breivika, Tromsø.... så helt original ut... Noen som vet hvem det er sin? Alle bilene du ser er jo ved breivika,jobber du eller går du på skole der? :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Ehehe, får skylde på sola :P Hvem er det som driver å loder i den sommertreff Saaben hele tida? Ser den hver gang jeg er ute å kjører :D Østbø Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Alle bilene du ser er jo ved breivika,jobber du eller går du på skole der? :) Jobber i nærheten :D Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Østbø Den har jeg sett endel ganger her i byen, mye hk er det i den? Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Møtte denne bilen i dag ved Prestvannet. Så ut som en pen bil, orginal (men Supra er jo fin orginal :)). Har denne Tore noen planer for bilen Nismo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Møtte denne bilen i dag ved Prestvannet. Så ut som en pen bil, orginal (men Supra er jo fin orginal :)). Har denne Tore noen planer for bilen Nismo? Om du møtte den idag så er den stjelt i allefall for vi har parkert den i en garasje langt utfor byen og der blir den å stå til Sommertreffet mest sansynlig. Sikker på at det er den sølvgrå du har møtt på og ikke den sorte til Vegard Harila? Planene for den grå er i første omgang å gå over hele bilen å se etter evt ting som må utbedres. Nye typen frontlykter, blinklys og baklykter er bestilt og så skal den godkjennes håper han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Den har jeg sett endel ganger her i byen, mye hk er det i den? Det er en 150hk Sport Edition med Speedparts(tror jeg) hjerne som skal gi 210hk med 3" eksosen som står på og luftfiltersatsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Om du møtte den idag så er den stjelt i allefall for vi har parkert den i en garasje langt utfor byen og der blir den å stå til Sommertreffet mest sansynlig. Sikker på at det er den sølvgrå du har møtt på og ikke den sorte til Vegard Harila? Planene for den grå er i første omgang å gå over hele bilen å se etter evt ting som må utbedres. Nye typen frontlykter, blinklys og baklykter er bestilt og så skal den godkjennes håper han. Jeg møtte en mørk brun/mørk beige Supra ved Prestvannet. Men den hadde en rød sticker med noe skrift øverst i frontruta. Og den var ikke svart nei. Mann med svært lite hår på hodet som kjørte den, tror det var venstreratt etter det jeg fikk med meg. Kjørte på forhandlerskilter gjorde den og, ikke prøveskilt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg