Gå til innhold

Supra, Tromsø

Ranger emnet

DemptD

Anbefalte innlegg

Så en hvit Supra i Breivika, Tromsø.... så helt original ut... Noen som vet hvem det er sin?

Hmm rart at ikke jeg så den siden jeg var der samtidig. Satt å kjørte den GRÅ Supraen:P

RZ med sort skinn, 17.000km og helt original nå....

En i Sommertreff Crewet vårt som har kjøpt den som heter Tore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm rart at ikke jeg så den siden jeg var der samtidig. Satt å kjørte den GRÅ Supraen:P

RZ med sort skinn, 17.000km og helt original nå....

En i Sommertreff Crewet vårt som har kjøpt den som heter Tore.

Ehehe, får skylde på sola :P Hvem er det som driver å loder i den sommertreff Saaben hele tida? Ser den hver gang jeg er ute å kjører :D

- 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehehe, får skylde på sola :P Hvem er det som driver å loder i den sommertreff Saaben hele tida? Ser den hver gang jeg er ute å kjører :D

Den er ikke i Tromsø lengre. Forsvant før påske til Bodø og blir konebil. Det er også Sommertreff folk som hadde den utrolig nok:) SAAB 93 2.0t m/chip, 3" eksos, Viggen styling osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en hvit Supra i Breivika, Tromsø.... så helt original ut... Noen som vet hvem det er sin?

Alle bilene du ser er jo ved breivika,jobber du eller går du på skole der? :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte denne bilen i dag ved Prestvannet. Så ut som en pen bil, orginal (men Supra er jo fin orginal :)). Har denne Tore noen planer for bilen Nismo?

Om du møtte den idag så er den stjelt i allefall for vi har parkert den i en garasje langt utfor byen og der blir den å stå til Sommertreffet mest sansynlig. Sikker på at det er den sølvgrå du har møtt på og ikke den sorte til Vegard Harila? Planene for den grå er i første omgang å gå over hele bilen å se etter evt ting som må utbedres. Nye typen frontlykter, blinklys og baklykter er bestilt og så skal den godkjennes håper han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du møtte den idag så er den stjelt i allefall for vi har parkert den i en garasje langt utfor byen og der blir den å stå til Sommertreffet mest sansynlig. Sikker på at det er den sølvgrå du har møtt på og ikke den sorte til Vegard Harila? Planene for den grå er i første omgang å gå over hele bilen å se etter evt ting som må utbedres. Nye typen frontlykter, blinklys og baklykter er bestilt og så skal den godkjennes håper han.

Jeg møtte en mørk brun/mørk beige Supra ved Prestvannet. Men den hadde en rød sticker med noe skrift øverst i frontruta. Og den var ikke svart nei. Mann med svært lite hår på hodet som kjørte den, tror det var venstreratt etter det jeg fikk med meg. Kjørte på forhandlerskilter gjorde den og, ikke prøveskilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider