Gå til innhold

Senator prosjekt :)

Ranger emnet

skaabu

Anbefalte innlegg

Nå har jeg byttet til meg en Opel Omega A 1989 modell mot en Senator B 1988.

Skal skaffe noen bilder av åssen bilen ser ut nuh, også ønsker jeg kanskje noen veiledninger angående ting og tang :P

Interiøret er bygd om til Omega, og sideblinklysene blir integrerte. Bygd om til Omega bakluke med Senator baklykter...

Trenger forresten noen deler: Siderute helt bakerst på venstre side. Hele anordningen. Speil venstre side, hjulbuer bak.

Er litt inspirert av FastOmega sitt prosjekt, og har lyst til å ordne breddekit(som han har) på min også :) Eneste catchen er at bilen må være på veien innen 2-3 uker med de problemene som er nå...

Dette var bare starten.. Skal legge ut mere info senere i kveld/natt...

:pics m'm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Senator front og bak. og Lotus breddinga?hvis jeg skjønnte korrekt.!hørtes slikt ut som noe jeg ville også realisere!gromt!fastOmega sin er RÅÅÅ!

Har lest igjennom innleggene til både deg og FastOmega her, og ja, jeg har orginalt front og bakfanger :P Men hjulbuene bak var opprustet, så måtte skjære de av, men får ikke tak i hjulbuer :/

Lurer på om FastOmega har lyst til å hjelpe meg med noe àlla Breddekittet han har :P

Skal prøve å ta bilder av "bilen" i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 30ne (cih typen av 3 literne(12v))(trur det er riktig benevnelser), og jeg vil bytte til en c30ne eller c30le, sånn med sånn deksel på toppen(dual ram) og 24v...

Vet dere hva forskjellen på hjerne, ledningsnett og motorfester er der?

Hvor mye mener dere jeg kan få en passelig c30ne/le med manuell kasse for?

Så at Aasen Bildemontering hadde en 3.0i 24v med manuell kasse nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest igjennom innleggene til både deg og FastOmega her, og ja, jeg har orginalt front og bakfanger :P Men hjulbuene bak var opprustet, så måtte skjære de av, men får ikke tak i hjulbuer :/

Lurer på om FastOmega har lyst til å hjelpe meg med noe àlla Breddekittet han har :P

Skal prøve å ta bilder av "bilen" i dag :P

Ta og send han en PM og hør hva han skal ha for og bygge på bilen din,han gjør det ortligt og pent!se på han sin.han kan sine saker!lurte på om jeg skulle fikse omegan min og selga den å kjøpe en omega a og sende til han og gi han litt cash til og fikse bredding på den.hadde vært porr.fikse oppi litt ortlig motor osv.

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 30ne (cih typen av 3 literne(12v))(trur det er riktig benevnelser), og jeg vil bytte til en c30ne eller c30le, sånn med sånn deksel på toppen(dual ram) og 24v...

Vet dere hva forskjellen på hjerne, ledningsnett og motorfester er der?

Hvor mye mener dere jeg kan få en passelig c30ne/le med manuell kasse for?

Så at Aasen Bildemontering hadde en 3.0i 24v med manuell kasse nå...

hvis motor ikke ha får mange mil på teller og er i fin stand

10 tusen med kasse 15000krkan jeg tippe.når du kjøper fra dem får du med ledningsnett og hjerne kan jeg tippe,

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis motor ikke ha får mange mil på teller og er i fin stand

10 tusen med kasse 15000krkan jeg tippe.når du kjøper fra dem får du med ledningsnett og hjerne kan jeg tippe,

Ok... For det er det at denne bilen her har blitt chippet opp til 272hk elns, så jeg lurer bare på om da den chipen går overens med den andre motoren...

Og hva er forskjellern på 30ne/c30ne/se/le?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta og send han en PM og hør hva han skal ha for og bygge på bilen din,han gjør det ortligt og pent!se på han sin.han kan sine saker!lurte på om jeg skulle fikse omegan min og selga den å kjøpe en omega a og sende til han og gi han litt cash til og fikse bredding på den.hadde vært porr.fikse oppi litt ortlig motor osv.

Trur du det er snakk om mye cash totalt sett inkl materiale? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... For det er det at denne bilen her har blitt chippet opp til 272hk elns, så jeg lurer bare på om da den chipen går overens med den andre motoren...

Og hva er forskjellern på 30ne/c30ne/se/le?

Hahaha.. Tror du bommet med 100hk der.. Chippet til 272hk, jeg ler meg skakk!

c30ne og c30se går ikke chippene overens i det hele tatt. Nesten alt er forskjellig på c30ne kontra c30se. register, topp, veiv+++

12motorene er ikke så stor forskjell på. Le har lavere komp, litt forskjeller i motorstyring og slikt.

www.turbomega.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha.. Tror du bommet med 100hk der.. Chippet til 272hk, jeg ler meg skakk!

c30ne og c30se går ikke chippene overens i det hele tatt. Nesten alt er forskjellig på c30ne kontra c30se. register, topp, veiv+++

12motorene er ikke så stor forskjell på. Le har lavere komp, litt forskjeller i motorstyring og slikt.

Ok, bare bemerker at det er han jeg kjøpte den av som sa det :P

SKal sjekke litt mer hva slags chip det er...

Jeg vil også nevne at jeg har 30ne, ikke c30ne/se/le :P

Hvem av de c30 motorene er det som er best da? Vurderer også å sette på turbo om en stund, hvilken av dem er best da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider