Gå til innhold

Senator prosjekt :)

Ranger emnet

skaabu

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

off topic men Hva er navnet på 3.6 bi fra lotus omega C36EBI?noe sånt?

får ikke en chip som gir så mye på en motor uten turbo.kjøp kittet fra realcar.se

Når kommer bilder av bilen?

Bilder kommer så fort jeg finner ut av åssen jeg får loadet opp bilder her :P

Vet ikke om c36get er det samme jeg?

Hadde vært digg med slikmotor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en feit b-senator i Flash for ei stund sia, en 4.0 24v Irmscher :D Endel penere front på Irmscheren enn på originalen ;) Og 4.0 24ven har 272 hest originalt.. ;) Kanskje forrige eier hadde lest det et eller annet sted :P

Nei, for han mente at chippen frigjorde de resterende hestene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går det som 270hk?da?

Vet ærlig talt ikke... Har ikke fått prøvd den orntli enda... Bare kjørt den med masse deler i, så kunne ikke kjøre så fælt... Men det er jo :$ Automat :$ da...

Derfor vil jeg også kjøpe en ny motor med manuell =P Men vet ikke åssen en 3000 motor i en St.vogn passer nedi her jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aasane bilopphuggeri kan du bare holde deg LAAAAAANGT unna!! De eter opp lommaboka di på en enda mere voldsom måte en en STOR sulten hvithai med en sel i sikte!

Du klarer å forklare deg med ord ihvertfall :P

Jeg mener jeg ringte dit i August elns, for da var den til salgs da å, å dem skulle ha 20000 for motor og kasse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettopp... de er GRISEDYRE! Er du heldig, så kan du, som jeg, få inn en hel omega 3000 fra tyskland for under 15000,- inkl. frakt og moms..

Høres greit ut det... Er bare ute etter å gjøre mest mulig uten penger jeg :P

Eier ikke nåla i veggen, så her må jeg nesten bare få ordna meg best mulig med folk og tjenester :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skulle jo selge bilen?begynner og bli forvirret nå

Prøver både å selge bilen nå, men samtidig prøver jeg å bruke de kunnskapene jeg har til å pusse den opp litt, så den går litt opp i verdi...

Men den må bli ferdig snart også... Får ikke lov til å ha den på gårdsplassen lenger :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider