Gå til innhold

Er denne Opel Rekord C noke å ha?

Ranger emnet

Demiaz

Anbefalte innlegg

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1040769

Lurer på om denne bilen her er noko å ha? Er 1700 motor, org lakk, var litt overflate rust flekker sa eiger. Har fått tilbud om å bytte den i min yamaha Virago 125 som er verdt CA 25000kr.

Bilen står til salgs for 20000.

Skulle få bil, 2000kr og få med ein del deler som nye bremseskiver og klosser framme, noken felger, er nye pigg dekk osv. Bilen er kjørt 140tusen.

Er EU-ok til okt 2007. Eiger sa han hedde skifta alle tenningsdeler ganske nyligt.

Bør eg bytte?helpme skal å sjå på bilen på lørdag.

Opel Olympia 1958 Bremsa 40.3hk på hjula

Opel Ascona B 2.4i / Opel Commodore B 1978

Opel Manta B GSI 1986 2.4i---> 3.2 M3

Opel Omega A 2.4i aut / Omega B 2.5 v6

Volvo 245 1979 godkjent med 350 V8 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1040769

Lurer på om denne bilen her er noko å ha? Er 1700 motor, org lakk, var litt overflate rust flekker sa eiger. Har fått tilbud om å bytte den i min yamaha Virago 125 som er verdt CA 25000kr.

Bilen står til salgs for 20000.

Skulle få bil, 2000kr og få med ein del deler som nye bremseskiver og klosser framme, noken felger, er nye pigg dekk osv. Bilen er kjørt 140tusen.

Er EU-ok til okt 2007. Eiger sa han hedde skifta alle tenningsdeler ganske nyligt.

Bør eg bytte?helpme skal å sjå på bilen på lørdag.

Ja, er jo bare å hive seg på skykkelen og ture avgårde, og så kjøre grom bilen hjem... Husk på at den sykkelen din synker i verdi, mens denna stiger i verdi. hehe

Ser ganske bra ut den bilen. Om den er like fin som på bilde, og har godt like lite som han sier, så er den jo gull verdt i orginal standen sin.

1040769-bilde2-mars06biler008.jpg

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noken som har høyrt før at bilder kan lyge?? =p

Bilen var langt i fra så fin som på bildet. GANSKE stygg i lakken, hobby lakka litt her å der, masse appelsinhud osv. overflaterust, fant 1 hull. mangla eit par lister, noken bulker osv. Blei litt meir enn eg har råd til å fikse no desverre. Er jo ein knall bil. Personli synest eg den var god å kjøre, litt dårlige bremser men skulle få med nye. Var med 4 MIM felgar og. heilt nye vinterdekk og. Interiøret såg meget bra ut, gode seter :) Så viss noken er ut etter eit lite enkelt prosjekt så løp å kjøp:)

Opel Olympia 1958 Bremsa 40.3hk på hjula

Opel Ascona B 2.4i / Opel Commodore B 1978

Opel Manta B GSI 1986 2.4i---> 3.2 M3

Opel Omega A 2.4i aut / Omega B 2.5 v6

Volvo 245 1979 godkjent med 350 V8 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider