Gå til innhold

Civic Showcar

LupoB0Y

Anbefalte innlegg

LOL......

Du skal ha bodd lenge sammen med kompisa' til Mette-Mareritt for å finne på noe slikt:D :D :D :D ahahahhaha ahahahhaha ahahahhaha drunk

-65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv.

x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser

x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat!

Ole Martin Aronsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, herregud så latterlig overdreven den bilen var da! Og innredningen så mest ut som en blanding mellom noe stygt fra "Alien"-filmene og "T1000" fra fra Terminator 2! Og alt det bygd sammen på en måte bare latterlige amerikanere med mindreverdighetskomplekser bare klarer. Jeg regner med det er en USA-moddet bil, dette?

Litt styling og sånt har da aldri skadet, men det må da finnes grenser! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tekNetium

Åh, herregud så latterlig overdreven den bilen var da! Og innredningen så mest ut som en blanding mellom noe stygt fra "Alien"-filmene og "T1000" fra fra Terminator 2! Og alt det bygd sammen på en måte bare latterlige amerikanere med mindreverdighetskomplekser bare klarer. Jeg regner med det er en USA-moddet bil, dette?

Litt styling og sånt har da aldri skadet, men det må da finnes grenser! :rolleyes:

Vel, dette er jo åpenbart gjort for å vise hva han/hun/de kan, og for å lage en showcar. Synes det er knallbra gjort jeg, tross at jeg i utgangspunktet ikke liker verken eksteriøret eller interiøret noe spesielt. All ære til de som har bygd den bilen der! Tenk så kjedelig om alle var like kjipe som deg? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audison

LOL......

Du skal ha bodd lenge sammen med kompisa' til Mette-Mareritt for å finne på noe slikt:D :D :D :D ahahahhaha ahahahhaha ahahahhaha drunk

HAHAHA!:dude:

1988 Peugeot 405 MI 16

1993 Golf 1.9 TDK

x 1993 Rieger Golf

x 1988 Peugeot 405 MI 16

x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jumbo

Hmmm

syntes den minnet hardt om WingsWest sin Acura RSX...

og ganske riktig.. WingsWests nye Civic...

http://www.wingswest.com/project_detail.asp?id=13

litt kipt å kjøre samme stilen to ganger på rad, men godt gjennomført. det skal de ha.

Civicen er langt mer ekstrem inni. Men litt av samme stilen på utsiden, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sublime

Vel, dette er jo åpenbart gjort for å vise hva han/hun/de kan, og for å lage en showcar. Synes det er knallbra gjort jeg, tross at jeg i utgangspunktet ikke liker verken eksteriøret eller interiøret noe spesielt. All ære til de som har bygd den bilen der! Tenk så kjedelig om alle var like kjipe som deg? ;-)

Kan i bunn og grunn ikke være mer enig med deg på dette punktet. :) Konseptet er godt gjennomført, stilig og ikke minst kreativt.

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider