LupoB0Y Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 hehe, sjekk denne.. Only in america, sier jeg.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 SATAN :D :D Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audison Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 LOL...... Du skal ha bodd lenge sammen med kompisa' til Mette-Mareritt for å finne på noe slikt:D :D :D :D ahahahhaha ahahahhaha ahahahhaha drunk Siter -65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv. x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat! Ole Martin Aronsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 HOHO.. :D Lurer på om han blir lei den fargen der til slutt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 var jo i det minste gjennomført.. heh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Det der er det sykeste jeg har sett, tror ikke jeg hadde klart og kjøre det der en gang hadde blitt svimmel av og sitte der... En ting er iallefall sikkert, den bilen der med det "intreniøret" hadde aaaaldri kommet på veien i Norge... Hehe..... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Åh, herregud så latterlig overdreven den bilen var da! Og innredningen så mest ut som en blanding mellom noe stygt fra "Alien"-filmene og "T1000" fra fra Terminator 2! Og alt det bygd sammen på en måte bare latterlige amerikanere med mindreverdighetskomplekser bare klarer. Jeg regner med det er en USA-moddet bil, dette? Litt styling og sånt har da aldri skadet, men det må da finnes grenser! :rolleyes: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by tekNetium Åh, herregud så latterlig overdreven den bilen var da! Og innredningen så mest ut som en blanding mellom noe stygt fra "Alien"-filmene og "T1000" fra fra Terminator 2! Og alt det bygd sammen på en måte bare latterlige amerikanere med mindreverdighetskomplekser bare klarer. Jeg regner med det er en USA-moddet bil, dette? Litt styling og sånt har da aldri skadet, men det må da finnes grenser! :rolleyes: Vel, dette er jo åpenbart gjort for å vise hva han/hun/de kan, og for å lage en showcar. Synes det er knallbra gjort jeg, tross at jeg i utgangspunktet ikke liker verken eksteriøret eller interiøret noe spesielt. All ære til de som har bygd den bilen der! Tenk så kjedelig om alle var like kjipe som deg? ;-) Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Hmmm syntes den minnet hardt om WingsWest sin Acura RSX... og ganske riktig.. WingsWests nye Civic... http://www.wingswest.com/project_detail.asp?id=13 litt kipt å kjøre samme stilen to ganger på rad, men godt gjennomført. det skal de ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by audison LOL...... Du skal ha bodd lenge sammen med kompisa' til Mette-Mareritt for å finne på noe slikt:D :D :D :D ahahahhaha ahahahhaha ahahahhaha drunk HAHAHA!:dude: Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by jumbo Hmmm syntes den minnet hardt om WingsWest sin Acura RSX... og ganske riktig.. WingsWests nye Civic... http://www.wingswest.com/project_detail.asp?id=13 litt kipt å kjøre samme stilen to ganger på rad, men godt gjennomført. det skal de ha. Civicen er langt mer ekstrem inni. Men litt av samme stilen på utsiden, ja... Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by sublime Vel, dette er jo åpenbart gjort for å vise hva han/hun/de kan, og for å lage en showcar. Synes det er knallbra gjort jeg, tross at jeg i utgangspunktet ikke liker verken eksteriøret eller interiøret noe spesielt. All ære til de som har bygd den bilen der! Tenk så kjedelig om alle var like kjipe som deg? ;-) Kan i bunn og grunn ikke være mer enig med deg på dette punktet. :) Konseptet er godt gjennomført, stilig og ikke minst kreativt. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 ahhhhhhhhhh....nå følte jeg meg *koz*......dette er bra arbeid. Dette liker jeg. Mere custom.deilig airbrushing. :cocain: sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Jævla bra gjennomført dette. Men, jeg hadde ikke kunne tenkt meg å kjøre med den bilen der hver dag. Jeg hadde blitt gal i hodet! :) Når jeg så bilen fra utsiden så var det jo ikke noe sånn SKIKKELIG spesielt liksom, men innvendig. Fy faen. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Regner med de fikk sitt kick av å se denne RSX saken :) Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg