OleJohnny Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 xzibit sa jo selv at det gikk an å få 26" til H2, men han ville ikke ha større enn 24" for bilen ble sååå ubehagelig å kjøre med.. Han går vel over til 26" alikevel da, hvis 30" kommer ut.. Kjøpte akkurat 16" til min.. mer enn hardt nok det.. Før disse kom ut var det største du kunne få til H2 28". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Jeg syntes det var stort nok med 28" på Hummer, men det er tydeligvis ikke det for alle... Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Hummer'n kler 315/75-16 dekk! Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Å klage så mye over noen felger er jo fint. Hadde vært drit kjipt hvis alle kjørte rundt med de samme 17" felgene på en sierra med alu vinge.(å da skal jeg ikke nevne volvo 240) Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Jeg liker store felger og slikt ass men.... :puke ÆSJ!! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 ser fan ikke ut! STYGT!:puke Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 its all about the bling bling! altid noen som hater på alt. så enkelt er det. noen liker dattra andre morra og noen litt spesielle liker broren, Å klage så mye over noen felger er jo fint. Hadde vært drit kjipt hvis alle kjørte rundt med de samme 17" felgene på en sierra med alu vinge.(å da skal jeg ikke nevne volvo 240) godt sagt! =) virker som det går sport i og bygge bil og gjøre ting mest etter "boka" og få det likt som hundre stykker før deg. :) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB 454 Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Siter 1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30, 1968 Chevrolet Impala, ,1937 Willys overland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 its all about the bling bling! altid noen som hater på alt. så enkelter det. noen liker dattra andre morra og noen litt spesielle liker broren, Å klage så mye over noen felger er jo fint. Hadde vært drit kjipt hvis alle kjørte rundt med de samme 17" felgene på en sierra med alu vinge.(å da skal jeg ikke nevne volvo 240) godt sagt! =) virker som det går sport i og bygge bil og gjøre ting mest etter "boka" og få det likt som hundre stykker før deg. :) Er ikke alle som bare vil skille seg ut, noen vil ha pen bil også :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Det der var mye styggere enn hva 30" er på Hummer. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Er ikke alle som bare vil skille seg ut, noen vil ha pen bil også :) joda. pen er en smakssak. det som er hele poenget mitt hadde alle likt det samme hadde det vært mad kjedelig (noe det egentlig allerede men) noen liker hummern,andre ikke. jeg syntes ikke den var noe spes jeg heller. men for all del props for og gjøre det. samme som jeg liker ikke mange andre prosjekter og biler men er bilen "velbygd" altså gjennomført så ere all good for min del. menmen. :) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
360_R Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Jo større, jo bedre !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_GF Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Jeg liker store felger og slikt ass men.... :puke ÆSJ!! Word! Liker også store felger, men ikke på biler som Hummer H2 som liksom skal være en bil for terrengbruk (selv om den brukes mer som "børstraktor"). Slike biler skal ha store hjul, type Arctic Trucks! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lector Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Hummer suger jo bare da :) Er ikke lenger status å kjøpe det. Men til trådstarter... Noe må jo folk bruke penger på også da :) hehe. 150 000 dollar er jo småpenger :P Tror jeg kunne ha fått mye annet kult enn 30" felger for de pengene. Dekkan koster vel 80 000 dollar. Så best å spare på gumi'n hehe. Siter Prosjekt Audi A4 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83399 Prosjekt Volvo 850 -->http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=870435#post870435 Prosjekt peugot 306 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92307 Prosjekt Audi A3 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92305 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg