Gå til innhold

vass kam til G60

Ranger emnet


Andrew

Anbefalte innlegg

noen som her har tips og råd om ka kam en bør bruke vist en vil ha meir i mellomregisteret, d evel liten vist med en som gir guff høgt oppe i registeret?

ka merke og vilken grad (260?)

 

ett tema til: ka bensindyser det va som ga mest guff, var det dei grønne eller dei grå?ka står org. på H1 motoren???

Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De grå dysene er de største orginale. Hadde nok gått for en assymetrisk kam. Har noen tanker om hva som funker best og kommer antagelig til å få en Nimrod kam til G60 laget etter hvert. Kommer til å havne på 3500-4000 eller litt mer nå som krona daler en prosent om dagen

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår