beemerworld Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 er det noen som har noen sett til overs da jeg begynner å bli tom... alt av interrese.. men har litt lyst på usa bil fra 50-60 og 70 tallet Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 vet dette er egentlig kjøp og salg men det er ingen der som driver med modeller.... synd,,, dere kan jo fikse hobby-kjøp/salg da det er en ide Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 skulle hjerne hatt en camaro ss fra 1966(67) til 1969 elns, første gen. sku hatt en sånn.. helst i 1/24 Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 jeg har en ferdig 68 rs/ss en plass men den vil jeg ikke kvitte meg medhvis je finn den Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 jeg har en ferdig 68 rs/ss en plass men den vil jeg ikke kvitte meg medhvis je finn den hvor fikk du tak i den? åssn merke?(fabrikant) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 revell monogram.. kjøpte den på trønderfrim i trondheim.. han har myyyyyyyye usa bil Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 noen likn dit elns? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 nope han har ikke noe bra nettside ...men hvis du ringer så sender han garantert i oppkrav... Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg