Gå til innhold

Forby alkohol inntak i baksetet??

Ranger emnet

BMW324TDa

Anbefalte innlegg

Hørte på radioen nettopp at en på stortinget skulle sende ut ett forslag på høring:

- Forby vorspiel og liknende i bilen, eller rett og slett forby det å drikke i en bil. (med det menes da self passasjerene)

Hørt på J*** da. Er vel ikkje lenge før det blir forbudt å drikke hjemme i stova og da. Lenge leve kongeriket norge.

Skal like å se at de skal klare å håndheve denne loven.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by BMW324TDa

Hørte på radioen nettopp at en på stortinget skulle sende ut ett forslag på høring:

- Forby vorspiel og liknende i bilen, eller rett og slett forby det å drikke i en bil. (med det menes da self passasjerene)

Hørt på J*** da. Er vel ikkje lenge før det blir forbudt å drikke hjemme i stova og da. Lenge leve kongeriket norge.

Skal like å se at de skal klare å håndheve denne loven.

skal ikke forundre meg om en ***** ******** ******* ******* ****************** *********** samferdselsminister ******* ****** ****** står bak dette ****** ****** greiene de siste dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er et sinnsykt bra forslag. Klarer ikke å telle på mine 2 hender hvor mange ganger jeg har blitt så sinnsykt irritert over folk som skal drikke i bilen. Har nesten vært i grøfta et par ganger oxo før jeg har stoppa og hivd ut folka.

2 stk hoppende i baksetet på en bil på 800kg og mjuke færer er ikke en god oppskrift på en jævli dårlig grusvei.

Mener seff at russebiler og busser skal det kunne drikkes fritt i sålenge det ikke er vanlig personbil som brukes som russebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ser på dette fra deres vinkel så er dette sikkert nok et påfunn for å

A. Ta fra de nybårne sjåfører lappen.

B. Kunne gi oss flere bøter

Om dette blir innført så ser jeg gjerne at alle kommer til å følge disse reglene til det minste punkt.

Vi skal jo ikke kjøre ulovlig. ;)

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Jeg registrerer at mesteparten her faktisk aksepterer grove overgrep fra myndighetenes side, og overformynderi..

Selv er jeg ikke interessert i den slags, og er derfor negativ til dette forslaget, samt andre liknende forslag.

Jeg synes det bare høres behaglig ut jeg.

Originally posted by RaCk

Hvis man ser på dette fra deres vinkel så er dette sikkert nok et påfunn for å

A. Ta fra de nybårne sjåfører lappen.

B. Kunne gi oss flere bøter

Om dette blir innført så ser jeg gjerne at alle kommer til å følge disse reglene til det minste punkt.

Vi skal jo ikke kjøre ulovlig. ;)

A. Er vel personen som drikker og ikke sjåføren som får svi.

B. Hvor ofte drikker du i bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syke norge....

greit man har egen bil som man ikke vil at det skal drikkes i men noen har jo biler som de ikke bryr seg så mye om å da... å da må det jo være lov å ta en drink eller 10 hvis noen føler for det å det er greit for sjåføren.

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider