beemerworld Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 er det noen som kanspore opp gamlebilen min som jeg solgte for 2 år sia .. det var en 100% strøken ombygd 240 tic med b21 et motor den er gjennkjennelig på farge scoop på panser og hjemmelaget sportgrill reg nr var xd 52729... jeg vil ha den tilbake uansett tilstand den er i nå... hjelp meg... har kjøpt meg motor nå og trenger bil b234 ft motor ca 450 hk ... Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 å ja dette var bilen min... skulle likt å hatt den tilbake... savner den masse.. har hatt mange arb timer i den Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Ikke værst den.. :) Bilen er avregistrert, og var sisst godkjent 08.05.2003 ifølge vegdirektoratet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 det var da jeg hadde den på eu siste gangen.. den ble solgt til br.dal og etter det dro den lenger sørover i retning østfold tror jeg.. skal legge inn flere bilder av den etter hvert .. må bare finne kabel til gamle kameraet mitt på hele 0,8 megapixler hehe Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Fin bil.Får håpe den ikke står å ruster... Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Om den hadde vært plantet rundt et tre, ville man kunne søkt frem opplysninger om det? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Ring biltilsynet og du får oppgitt eigar av bilen Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Pen bil. Håper du finner den igjen:) Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 inn på biltilsynet, med reg nr og få hvem bilen står reg på nå, så er det bare å ta seg en tlf;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 takker for svar.. det hadde vøri ålreit og fått tak i den att men fikk høre noen rykter i går om at det er en eller anna kar som driv å bygge bilcrossbil av den... da blir jeg knust.. hvis han bare hadde visst hvor mye jeg har lagt ned av tid å penger i den bilen der ...huff håper det ikke stemmer... brukte ca 90k på foringer drivverk bremser motor helt ny forstilling++++++ grøss så uhorvelig mye penger ... Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 får håpe du får den tilbake, men om den har vært avskiltet et par år har den nok ikke bare stått stille. Blir fort noen folk som liker å herje litt på jordet eller som herjebil. Deretter blir dem bygd til bilcross.. men dette får vi ikke håpe er tilfelle. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 tak for støtten... er det noen der ute som har en 242 med litt jobbat meg så skal jeg ha...amazon ,164(inntil73) og 142/145 (inntil 73) så er jeg interessert i alt Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg