Gå til innhold

Hvor er det best og billigst og kjøpe orginale GM (98 camaro) deler?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Sånn tittelen sier, hvor er det best og kjøpe orginale deler?

skulle hatt nye bremseskiver bak til 98 camaro Z28..

på ebay er det bare sånne "super brakedisks" som har "good performance".. sånne hullete spiser jo bare bremseklosser og sprekker fortere..

noen bra sider? :)

mvh

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergheim chevrolet, eller en annen chevy forhandler kansje?

Eller noen som driver buisness med import av deler.

joda, men nå gidder man ikke handle i norge når man kan få det for en brøkdel av prisen "overe there"

kompis skal uanset over og hente delene..:)

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er orginale GM-deler du skal ha, forsøk: http://www.superchevyperformance.com/

Ikke så mye de har på web-sidne sine, men send de en mail med hva du vil ha og de gir deg et bra tilbud.. Brukt de en del til deler til Corvette'en og er meget godt fornøyd. Riktignok ett par år siden jeg handlet der sist nå da, så ting kan jo ha endret seg...

http://www.gmpartsdirect.com har tilsynelatende lave prise men tar det igjen på "shipping & handling".. Og det var helt umulig å betale med norske kort der sist jeg forsøkte...

1986 Chevrolet Corvette Z51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg leter også etter en "online shop" helst som selger standard deler til 98 Camaro, trenger repsett til en 98 Camaro bremsepumpe, evt ny pumpe. Så skal jeg jo sikkert ha litt deler til motoren etterhvert osv (1998 Camaro motor) Si fra hvis du finner noe Joa, skal lete litt selv.

Partsamerica is only available within the US :(

http://www.wholesaledirectparts.com/ Der var det mye fine bremseskiver, men ingen pumper.

Jeg fant 2 1998 pumper på ebay, men de sendte til US only.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hans,

Trans Am Creations

Dette ligger i Miami, Florida, og spesialiserer seg på nyere F-body. Vi var innom her og henta 3 sett med skiver til bakaksel sist vi var i statene, og Ole tok også med bremsekraftforsterker og hovedsylinder. Fikk de vel for $40 mener jeg, og han skriver snill pris ved frakt til utlandet. Han sender mye til Bjørn i Gøteborg sa han (Camaro-Firebird skroten). Er en mulighet hvis du ikke skal ha nytt da? Ellers ville jeg sjekka pris på rep.sett på Klintberg&Way nede på Holmen.

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hans,

Trans Am Creations

Dette ligger i Miami, Florida, og spesialiserer seg på nyere F-body. Vi var innom her og henta 3 sett med skiver til bakaksel sist vi var i statene, og Ole tok også med bremsekraftforsterker og hovedsylinder. Fikk de vel for $40 mener jeg, og han skriver snill pris ved frakt til utlandet. Han sender mye til Bjørn i Gøteborg sa han (Camaro-Firebird skroten). Er en mulighet hvis du ikke skal ha nytt da? Ellers ville jeg sjekka pris på rep.sett på Klintberg&Way nede på Holmen.

Takk, bra tips. Klintberg på Holmen skaffer repsett til 580 kr!! Dyrt! men det er mulig jeg bare må kjøpe det. De hadde det ikke i hele europa da. de måtte bestille det. Hadde de hatt det på lager hadde det på en måte vært verdt prisen liksom. De kunne skaffe ny hovedsylinder til 1450 kr da. Det var egentlig en grei pris i forhold. må studere den siden litt.

Driftfun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sendt meg varar nå i flere mnd.

Fikk email nå i dag fra Magnum, proforma faktura

Varene er på tur til min hjemmepostkontor.

Snakket med kundebehandler til Partsamerica.

Så lenge laverings adr. var i US så var alt i orden.

Har vel mottatt 5 forsendelser fra dem.

Ikke EN del som ikke har stemt med bil og delenr.

Dem har jo ikke original, men mye av det dem selger er høy kvalitet.

Kjøper man for over $ 50.00 så er det fraktfritt til leverings adr. ( Magnum postboks )

Når varene er sendt fra varehus, får man beskjed med tracking nr.

Er veldig fornøyd.

Kjør diesel, bensin lukter python!

V8 Diesel Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sendt meg varar nå i flere mnd.

Fikk email nå i dag fra Magnum, proforma faktura

Varene er på tur til min hjemmepostkontor.

Snakket med kundebehandler til Partsamerica.

Så lenge laverings adr. var i US så var alt i orden.

Har vel mottatt 5 forsendelser fra dem.

Ikke EN del som ikke har stemt med bil og delenr.

Dem har jo ikke original, men mye av det dem selger er høy kvalitet.

Kjøper man for over $ 50.00 så er det fraktfritt til leverings adr. ( Magnum postboks )

Når varene er sendt fra varehus, får man beskjed med tracking nr.

Er veldig fornøyd.

Du bestiller til adresse i USA altså?, så sender noen videre for deg.?

Driftfun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider