Gå til innhold

Bilen min A4 1,8Turbo

Ranger emnet

vx2go

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oj... vi har samme frontfanger, frontlykter, baklykter og felger... hehe.. å nesten samme farge på bilen.. :D et lite tips før du monterer fangeren; lakk støtdemper-bjelken svart.. svart matt. ;)

Du må være tanke lesere (må ligge i at vi omtrent har samme bil ;) )

Har lakkert den svart matt. hehe. Å skal ha svart gitter trur jeg. hehe. Kan ikke du sende meg noen bilder av bilen din? Morro å ha bilder av "nesten tvilling bil". Hehe

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg spørre hvor mye du måtte ut med for eksosen?

Ga ikke stort for det, downpipen er fram til og med flexirøret. Så det jeg betalte for var det etter flexirøret som jeg ga 2500 for eller noe sånt. Er også med en lyd demper til som skal være i 90 svingen men den tok jeg bort ;)

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være tanke lesere (må ligge i at vi omtrent har samme bil ;) )

Har lakkert den svart matt. hehe. Å skal ha svart gitter trur jeg. hehe. Kan ikke du sende meg noen bilder av bilen din? Morro å ha bilder av "nesten tvilling bil". Hehe

Ja tenkte jeg skulle lage en tråd om min bil. Er akkurat ferdig å style den. gikk 3 dager fra jeg hentet fangerne på posten til de var ferdig lakka å montert. Jeg og en kompis gjorde alt selv. Er på jobb nå, så skal legge ut bilder når jeg kommer hjem.. har jobb til neste tirsdag.

Er det RS6 felger du har på?

har forresten noen bilder av bilen min på vwaudi-club.no, men der er det bare bilder av med den gamle stylinga.. så du får vente til jeg har fått lagt ut nye bilder.. ;)

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simons eksos du kjøpte? Hvordan er lyden på det? Hørt at Simons har litt vel høy og ekkel lyd i forhold til mange andre merker... =/

Jepp er det (042-H0), ekkel lyd? Hmm. Ikke stort lyd før du gir på å da er det helt vanlig brom lyd, men nå har jeg åpen konfilter og resirkventil så jeg er fornøyd med lyden. Ville ikke si det er noe ekkel lyd.

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenkte jeg skulle lage en tråd om min bil. Er akkurat ferdig å style den. gikk 3 dager fra jeg hentet fangerne på posten til de var ferdig lakka å montert. Jeg og en kompis gjorde alt selv. Er på jobb nå, så skal legge ut bilder når jeg kommer hjem.. har jobb til neste tirsdag.

Er det RS6 felger du har på?

har forresten noen bilder av bilen min på vwaudi-club.no, men der er det bare bilder av med den gamle stylinga.. så du får vente til jeg har fått lagt ut nye bilder.. ;)

RS6 ja, hehe. Ja få slengt ut noen bilder, må glane. Hehe... Blir bra.

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp er det (042-H0), ekkel lyd? Hmm. Ikke stort lyd før du gir på å da er det helt vanlig brom lyd, men nå har jeg åpen konfilter og resirkventil så jeg er fornøyd med lyden. Ville ikke si det er noe ekkel lyd.

Okay, da går jeg kanskje for Simons selv :) Sparer jo en del kroner i forhold til Supersprint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør du helt klart. Gjør du sånn som meg og lager 3" fra turbo å helt ned og 2.5" simons resten ut med en lyd demper bak så blir det bra lyd. Ikke vits å gå for superspring, trur ikke du merker stort forskjell på de to merkene men. Om du hører med http://www.turbopower.no så kan han levere ferdig komplett 3” downpipe (rustfritt) sånn som jeg har med flexirør i enden med overgang til 2.5” også sveiser du inn simons derfra så blir du nok fornøyd.

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RS6 ja, hehe. Ja få slengt ut noen bilder, må glane. Hehe... Blir bra.

Som sagt så hadde jeg ikke nye bilder tilgjengelig, men kan legge ut et par gamle.

Slik så den ut da jeg henta den.

main_A41436.jpg

Og slik så den ut etter jeg hadde montert facelift-lykter og kurve/tåkelys. Dagen etter satt jeg på fangerne.

DSC00011.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, xenon i tåkelysene og kjørelysene.. ;) blir vell bi-xenon når det begynner å bli høst. Kommer med flere bilder neste onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider