Gå til innhold

Biltilsynet=SVIN

Ranger emnet


stianth

Anbefalte innlegg

Hvorfor blir folk sendt på visning da?

Holder det med å sette opp regnestykket forran dem så de ser at det er under 5% +/- ?

 

det som var grunnen til at min måtte vises var fordi det ikke stod noe om dekk dimensjon verken orginalt eller det som står på nå i vognkortet. dette stod i det gamle, men biltilsynet hadde ikke fått dette med seg over på det nye. så jeg får svi for dems feil... :fingers:

- Audi A6 2.5 Quattro stv

- VW Golf II VR6

x Nissan 200SX S13

x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573

x VW Golf II GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da har jeg vært på biltilsynet idag.... ordnet ting seg?? NEI.... det skal faen ikke være lett å ha med de møkka folka å gjøre gitt.... var på jesshim kl ni idag, men da hadde jeg ikke bra nok papirer fra Møller jessheim angående dekka + at jeg hadde ikke med del 2 av vognkortet. så jeg måtte da reise hjem til fetsund å hente del 2, kom opp på jessheim igjen etter en times tid.... og hva venta meg når jeg kom dit?? data stopp. så de fikk ikke gjort noen verdens ting og de trodde ikke systemet ville være oppe iløpet av dagen... så måtte jeg frese hjemover igjen, uten noe som helst endring. men fikk papirer fra Møller på at dekka på bilen er godkjent. men av en merkelig grunn var ikke det bra nok for de... blir oppgitt jeg ass...

- Audi A6 2.5 Quattro stv

- VW Golf II VR6

x Nissan 200SX S13

x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573

x VW Golf II GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu som sto ved siden av deg med den lille hunden? Det var nok en Audi og ikke en golf. Hu hadde samme problem som deg:hvaskjera Kom først opp uten vognkort. Måtte dra tilbake til Fet og hente og når hun kom opp ver det datakræsj. Så du er ikke alene:puke

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ingen med hund i nærheten av meg da jeg ble stoppa... jeg stod foran caravellen til biltilsynet også hadde jeg en rød hundai( med hund i faktisk, men den var stoor...) foran meg og foran den igjen var det en sort golf 2 som ble avskilta og fulgt hjem av politiet. jeg ble stoppa kl 19 ca...

- Audi A6 2.5 Quattro stv

- VW Golf II VR6

x Nissan 200SX S13

x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573

x VW Golf II GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vognkortet står d orginal dekk simensjon... å det er 13" og noe, og det gjelder di fleste modeller... men skal du ha noe større må du få d til godkjenning.. da får du stempla inn en alternativ dekkdimensjon i vognkortet... Det samme gjelder senking... Men er det noen som vet om alle fjæran har tuv stempel på seg.. ser på mine at det bare er på 1 av 4 fjærer som har tuv merket.. ?

- 02 Passat Highline 4-motion 130

- 90 Golf Mk2 TD

x 83 Golf Mk1 1.6

x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltilsynet er noen idioter ovenfor ungdom.. Om du får mulighet til å få stemplet mangel-lappen på verksted, så gjør for guds skyld det..

Jeg var på biltilsynet med min, men han kunne visst ikke stemple mangel-lappen fordi jeg hadde forskjellige dekk-dimensjon..

På mangel-lappen stod der:

"Topp-stripe i frontrute, sotet sideruter fremme, sotet baklykter og 2 slitte dekk"..

Men pga. forskjellig dekk-dim. fremme og bak kunne han ikke skrive under.. hva faen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med meg er org. dimensjon 185/50- 15 eller noe i nærheten.

 

Har 205-45/16 noe som er ca 3% større og det var ikke vits å skrive inn i vognkortet sa biltilsynet til meg. Fordi det var ganske nært org. dim

 

Nytter ikkje når du blir vinka inn av biltilsynet... Om dæm mener det som du sier.. bør du få det skriftlig..!! Før blir du stoppa, tar dæm deg garantert før dekkan..! :P

- 02 Passat Highline 4-motion 130

- 90 Golf Mk2 TD

x 83 Golf Mk1 1.6

x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med meg er org. dimensjon 185/50- 15 eller noe i nærheten.

 

Har 205-45/16 noe som er ca 3% større og det var ikke vits å skrive inn i vognkortet sa biltilsynet til meg. Fordi det var ganske nært org. dim

 

i papirene jeg fikk på Møller stod det også at standar dekk dim. var 195/50/15.

så det stemmer nok..

- Audi A6 2.5 Quattro stv

- VW Golf II VR6

x Nissan 200SX S13

x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573

x VW Golf II GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me kan jo kanskje ha noe med innpress på felgene å gjøre da, eller kanskje han så noen felger som ikke er typegodkjent.

Kan også¨være feil loadindex(lite sannsynlig på så liten bil.)

 

I vognkortet mitt står det kun: godkj. med 2,8 l motor, må ha HR-dekk.

ellers 175 R14 under dekkdim.

Men ikke Golf

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår