slire_sladd Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 de gamle er sprekt + en ødlagt reflektor Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Er det lov å diskutere hva man mener om de forskjellige lyktene her? :) Hehe, jeg har ikke yttret mine meninger om det før. Jeg ville personlig ikke kjøpt de helhvite, men heller gått for enten originale med hvit blink, eller øverste rad med hvit. Skal ikke utnevne meg selv som estetikkens vokter, men.. jeg mener det ser best ut med litt kontraster. Linjer som går sidelengs, vil gi optisk illusjon av at bilen er bredere også. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Hehe, jeg har ikke yttret mine meninger om det før. Jeg ville personlig ikke kjøpt de helhvite, men heller gått for enten originale med hvit blink, eller øverste rad med hvit. Skal ikke utnevne meg selv som estetikkens vokter, men.. jeg mener det ser best ut med litt kontraster. Linjer som går sidelengs, vil gi optisk illusjon av at bilen er bredere også. bred bil = Racing ? :P Men jeg syns det ser bra ut med helhvite baklamper jeg.. Har lyst på det selv til 300'en min, men regner med det kommer til å koste 2000kr +/-.. Må sette de på selv også.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg