Gå til innhold

Montering av to spillere

Ranger emnet

biohazard

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med montering av en dvd og cdspiller over hverandre i vectra/calibra. Altså sette den inn der du har rom til å legge ting under cd-spiller

Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler,

Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT

Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har cd-speler nederst, i den luka du nemnte og dataskjerm i det orginale DIN-hølet. Sveiste berre på plateremser oppe og nede på ramma til cd speleren slika at den hekta i det hølet som er ca 1,5 cd høgare enn DIN standarden.

Bilde??

Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Vectra A og har cd spilleren nederst og tv øverst. Funker fett det.

Jeg tok ut hele dekselet som sitter rundt cd spilleren og oppbevaringsrommet. Så tar du bare og skjærer av det oppbevaringsrommet slik at ramma til cd spilleren akkurat glir gjennom. For dette oppbearingsrommet "skråner" innover. Så er det bare og bøye opp de motstands hakka i ramma til spilleren. Nederste rommet er litt større. Men hvis du setter cd spilleren helit i bunnen merker du ikke den lille stripa som kommer i toppen.

Mulig det var ei dårlig forklaring. Spør hvis det er noe du lurer på, det var ikke vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Vectra A og har cd spilleren nederst og tv øverst. Funker fett det.

Jeg tok ut hele dekselet som sitter rundt cd spilleren og oppbevaringsrommet. Så tar du bare og skjærer av det oppbevaringsrommet slik at ramma til cd spilleren akkurat glir gjennom. For dette oppbearingsrommet "skråner" innover. Så er det bare og bøye opp de motstands hakka i ramma til spilleren. Nederste rommet er litt større. Men hvis du setter cd spilleren helit i bunnen merker du ikke den lille stripa som kommer i toppen.

Mulig det var ei dårlig forklaring. Spør hvis det er noe du lurer på, det var ikke vanskelig.

Hadde du ut deksel rundt girstanga også da.. Prøvde i stad.. men hadde ikke sjans til å få ut midtpanelet rundt spilleren.. Så vis du hadde fiksa no bilder eller no.. hadde vært fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du ut deksel rundt girstanga også da.. Prøvde i stad.. men hadde ikke sjans til å få ut midtpanelet rundt spilleren.. Så vis du hadde fiksa no bilder eller no.. hadde vært fint..

Har ikke bilde av når jeg gjorde det men har bilde av når det blei ferdig. Det er lenge siden jeg gjorde det. Men tror du må ta ut askebegeret og alt det under der. Må også ha vekk det rundt girspaken. I Tilegg må du løsne varme apparatet velgeren. Måtte begynne bort med speedometeret og jobbbe deg bort over. Spør hvis det er noe du lurer på...

Funker og bruke skrujern også men blir fort litt stygt

Bilde020.jpg

Bilde022.jpg

Bilde023.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider