Gå til innhold

Vil noen ha en golf med rumpe? Jettaen vurderes solgt :(

Ranger emnet

clone baby

Anbefalte innlegg

Gode grunner til å beholde:

• Jettaer vokser ikke på trær
  • Tuklet med av Dinglevims (hvis jeg ikke tar heelt feil)
  • En særdeles pen Jetta
  • Du vil garantert angre med en gang du har solgt den
  • Alle vil ha Golf, ikke Jetta, så du vil tape penger på den
  • Det å høre om neste eiere som vraker/skroter den er vel ikke fristende
  • Hvis en fyr pluselig bygger den med RS-look, og stikk motsatt stil av hva du har, er det deprimerende

Keep it, and make love to it! :)

Den bruker forresten hverken olje eller bensin heller, så den må da være keeper (ref. til salgstråd) :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen har jo en ordentlig rumpe. Synes bilen din ser veldig pen ut, og hvis du ønsker en einzer har jeg en kjempebra prosjektbil stående.

Trenger litt TLC men er påkostet mye og i rimelig god stand. Eu ok men skilter innlevert, stått i 1 år. Org sportstoler, soltak, sachs senkesats, 1,8 med standard forgassertull. Bra karosseri men endel må gjøres.

Det beste med denne er at den aldri er skadet og har kun lett overflaterust i bakre hjulbuer, minimalt på kanaler.

Blant de siste til Norge, chassinr=84 mod. Fin prosjektbil men du bor jo 75 mil unna. Egentlig solgt til en bekjent, men har ikke sett noe til han eller penger.

Men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen har jo en ordentlig rumpe. Synes bilen din ser veldig pen ut, og hvis du ønsker en einzer har jeg en kjempebra prosjektbil stående.

Trenger litt TLC men er påkostet mye og i rimelig god stand. Eu ok men skilter innlevert, stått i 1 år. Org sportstoler, soltak, sachs senkesats, 1,8 med standard forgassertull. Bra karosseri men endel må gjøres.

Det beste med denne er at den aldri er skadet og har kun lett overflaterust i bakre hjulbuer, minimalt på kanaler.

Blant de siste til Norge, chassinr=84 mod. Fin prosjektbil men du bor jo 75 mil unna. Egentlig solgt til en bekjent, men har ikke sett noe til han eller penger.

Men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men men.

Dobbeltpost, blææh :D

Overflaterust i hjulbuer blir veldig fort bytte av hjulbuer pga. hull på størrelse med en finger eller to. Tro meg :)

Med mindre du har sandblåst hele bilen da :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i nærheten av hull en gang, kunne slått på med ei spiss slegge.

Er stort sett litt bakerst pluss der plastbeskyttelsen har stått, er fjernet.

Har faktisk tenkt litt på å gi bilen til deg Eiriksmil.

For 4000 kr. Hadde vært noe å fikla med for deg det. Du får komme å hente

den. Jeg venter så lenge.blah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i nærheten av hull en gang, kunne slått på med ei spiss slegge.

Er stort sett litt bakerst pluss der plastbeskyttelsen har stått, er fjernet.

Har faktisk tenkt litt på å gi bilen til deg Eiriksmil.

For 4000 kr. Hadde vært noe å fikla med for deg det. Du får komme å hente

den. Jeg venter så lenge.blah

Hehe. Har veldig lyst på en Einser, så kanskje jeg tar meg en tur til bartemann-land... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...