Gå til innhold

Amerikansk muskel kan være rask som faen, men er ikke byggekvaliteten der, så........

Ranger emnet

BLACK.PEARL

Anbefalte innlegg

"Jeg gira til andre gir... så datt taket av.....!" :hvaskjera

Jeg husker en del av dekselet under motoren i bilen til min mor datt av... men det var ikke akkurat i 2. gir.. hehe

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt kan skje med alle. Hadde en kompis med en mr2 targa som opplevde det samme. Så det er nok ikke unikt for amerikanske biler nei...

Er C6'en også Targa? Forskjell mellom en bil som var ment som en takløs og en bil som har fast tak som nesten ble targa i 60 mph :P

Seff ikke allt amerikanske biler er så ille, men i USA er det ikke til å se bort i fra av 'vette C6 eier innrømmer fort at bilen dems ikke holder kvaliteten de forventer når de kjøper en slik "luksussportsbil" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting som er VELDIF viktig å få frem her er at Corvetten er Coupe .. ikke targa.. ikke cab.. coupe!

ja det finnes mange eksempler på dette ... med targa... eller cab

Fakta så er det mange Corvetter som dette har skjedd på og mystisk nok er alle sorte :P

når det gjelder targa og cab så har jeg lest om en Koenigsegg som mistet taket når den racet mot en CGT.. der døde vist førern av CGTen (han klarte jo selvsagt ikke å holde følge)

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

karen som eier bilen er forøvrig norsk, og fra Bergen :)

og det sto han var bosatt i USA... (orlando)

Kult, er drømmen min også... flytte dit.

Hvor mange i norge kjører C6, ikke sant:) ingen foreløpig (på skilt)?

wow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider