Gå til innhold

Amerikansk muskel kan være rask som faen, men er ikke byggekvaliteten der, så........

Ranger emnet

BLACK.PEARL

Anbefalte innlegg

og det sto han var bosatt i USA... (orlando)

Kult, er drømmen min også... flytte dit.

Hvor mange i norge kjører C6, ikke sant:) ingen foreløpig (på skilt)?

wow.

Jeg tror mange nordmenn hadde kost seg i C6, jeg hadde også kjøpt en. Om ikke prisen var 1,3 mill eller no? Og da kjøper jeg heller en Porsche 911, hvis du skjønner :) Prisen for C6 i USA er på under 50.000 USD x 6,5 = 325.000 kr :(

Hadde det vært samme pris her så hadde mange kjøpt :)

Sett noen Lingenfelter vettes som sparker i fra. Noe av det sjukeste jeg har sett, går så villt bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"My roof fell off doing 60mph, taking it to a dealership tomorrow...."

"Yes it is.... I still can't believed this happened. Had just shifted out of first @ around 6900-7000k, hit 2nd and hear a loud crack, pull over and my roof is missing....."

60MPH *1,6 = 96km/t.. Stakkars bil! hehe.. girte fra første til andre gir og hadde 96km/t,. da falt taket av.. Snakker vi snart ventilflyt? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det sto han var bosatt i USA... (orlando)

Kult, er drømmen min også... flytte dit.

Hvor mange i norge kjører C6, ikke sant:) ingen foreløpig (på skilt)?

wow.

Samme gutten har også en Dodge Ram Srt-10 Quad med ettermontert twinturbo. Han har også en til RÅ bil,men kommer ikke på hvilken... Gutten har tjent seg rik på å selge "spill" penger, utnytter feil i programeringen i spillet... Nå studerer han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende!!!

Han høres ikke dum ut han nei, snakk om å bruke huet, og så få betalt for det!!! Det der hørtes ut som morsomme leketøy ja:)

Da kan han ta viperen isteden da... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider