Gå til innhold

Klokka og Mp3 spilleren fungerer ikke

Ranger emnet

FireNacho

Anbefalte innlegg

Klokken i bilen min starter alltid på 01:00 når jeg starter opp bilen og Mp3 spilleren resumer ikke track fra der den sist var. Så dette betyr at disse to ikke får noe strøm når jeg skrur av tenningen. Er det en sikring eller noe lignende til dette? Trålet gjennom Haynes boken min men fant ikke noe, har sjekket sikringene under rattet og alle fungerer og det står ikke noe om strøm til klokke og stereo der. Det sluttet bare plutselig å fungere for noen uker tilbake, er en Honda Civic 92". Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår