kosbært Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Presis klokken 17:00 skulle jeg gå inn på forumet her . . trykka på bokmerket... og så kom jeg til denne siden: http://www.btselem.org/index.asp øøøøhh?? javel.. hehe blei ganske provosert.. når det ikke er nok med at jeg må høre om islam og kriging hele tiden på radio og tv... men at jeg atpåtil skal bli prakka på sånn DRIIT når jeg skal inn på bilforumet.. til HE"¤ett"t med olje-norge og krigene i slummen... Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Da har du nok trykka noe feil tenker jeg.... Er fysisk umulig at det kan skje det du sa der. -nope :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Prøv å drikk polvarer istedet neste gang. '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 n3c ringte, han vil ha tilbake stuffet sitt Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 n3c ringte, han vil ha tilbake stuffet sitt HAHAHAHAHAHA, det var årets kommentar :) -nope :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Presis klokken 17:00 skulle jeg gå inn på forumet her . . trykka på bokmerket... og så kom jeg til denne siden: http://www.btselem.org/index.asp øøøøhh?? javel.. hehe blei ganske provosert.. når det ikke er nok med at jeg må høre om islam og kriging hele tiden på radio og tv... men at jeg atpåtil skal bli prakka på sånn DRIIT når jeg skal inn på bilforumet.. til HE"¤ett"t med olje-norge og krigene i slummen... du utførte noe som kalles: BRUKERFEIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg