Gå til innhold

TRU Technology's nye BILLET forsterkere

Ranger emnet

Earthquake

Anbefalte innlegg

Må få skryte litt, for nå har vi fått inn den nye Billet serien til TRU Technology:D Dette ser virkelig gromt ut, men det er nok ikke noe for de som liker blinkende lys og fansy farger:) De modellene vi har på lager nå er 4x65 watt og 2x110 watt @ 4 ohm, 12,6 volt og er begge bestykket med 80Ah sikring. Billet serien har uregulert strømforsyning og de vil ligge veil på kr 9999,-.

Disse forsterkerne er 100% US made. Og når de sier 100% så mener de det. F.eks aluminiumen i chassis er utvunnet i Amerikanske gruver, kondensatorne er håndlaget av Huston Capacitors osv, osv:)

B-2110 & B-475

1000+WATTS OF OUTPUT DEVICES

4-LAYER PC BOARD

3-SEPARATE MODULAR PC BOARD

(8) ON® BETA CURVED HAND MATCHED TO-3 OUTPUT DEVICES

(8) IR® 98AMP SWITCHING DEVICES

(4) 2700MF 63V CAPACITORS

(2) POWER SUPPLYS

CNC MACHINED HEATSINK

12DB HI-LOW PASS VARIABLE X-OVER

1-BAND QUASI-PARAMETRIC BASS EQ WITH VARIABLE BOOST

100% MADE IN USA

DSCF0995.jpg

DSCF0997.jpg

DSCF0996.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har aldri blitt helt fortrolig med utseendet på TRU-forsterkerne. Synd egentlig, for jeg kunne veldig gjerne tenkt meg en om de så annerledes ut. Innmaten er det jo ingenting i veien med.

Hehe, nok et eksempel på at utseende selger bedre enn ytelse og kvalitet:D

Skal være enig i at de er svært nøytrale i utseende og skjønner godt de som syns det blir for lite bling-bling:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antyder du at jeg faller for bling-bling? :D

Ja, tenkte jeg skulle anbefale deg Audiobahn:D hehe (ps: disser ikke Audiobahn)

Utseendet er i og for seg helt ok, det eneste jeg har problemer med er de synlige transistorene. Jeg føler ikke helt at de pynter opp, akkurat :p

De kunne kanskje spart seg for det. Men nå det står spenning på så lyser det blått nedi de sporene og det gir en ganske nice effekt mot glasset over. Mht det blå lyset så kan vi vel si det er litt bling-bling her også:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde helt sikkert blitt kult, men den er eloksert og de kaller finishen gunmetal, så du må nok pusse lenge for å komme ned til ren aluminium. Bilde gir ikke fargen full kreditt, dessverre.

Det tok sin tid på EXT2000D'n også, men jeg liker resultatet :)

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider