Gå til innhold

TRU Technology's nye BILLET forsterkere

Ranger emnet

Earthquake

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er fornøyd med mine to Tru T-serie jeg.. Helt maken mode/effekt som de her har blitt nevnt..;)

Er det faktisk noen som har fått testa B-serien i mot T-serien eller?

T-serien er IKKE det samme som B-serien. T-seriens effekt er oppgitt i 14,4 volt, mens B-seriens effekt er oppgitt ved 12,5 volt. B-serien har uregulert strømforsyning, det har ikke T-serien og B-serien har noe dyrere komponenter enn T-serien. Men T-serien spiller utrolig bra og leverer effekt nok. B-serien driver vi nå å tester ut.

B-serien er en overtager etter den gamle T03 serien som var i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Billet Six er vel klar fra produsent i oktober så vidt vi har fått beskjed om..

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billet Six er vel klar fra produsent i oktober så vidt vi har fått beskjed om..

Det stod på tru tech siden, men når de kommer til norge er jo en annen sak. Kjenner jeg norske priser rett så vil denne drømmen bli alt for dyr, men når jeg får litt mer penger får jeg vel smile pent og håpe på det beste. har jo litt utstyr jeg kan selge.. :shake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Billet-Six blir forholdsvis dyr ja, ca 20-25.000,-. Men ingen ting er fastsatt ennå da vi ikke har fått endelige priser. De to som er i produksjon og på lager i dag er Billet B-2110 og B-475. De er på 2x110 watt RMS og 4x75 watt RMS @ 4 ohm, 12,6 volt (trykfeil på TRU siden) De to modellene koster kr 9995,-

mmm..har lyst på skikkelige forsterkere, men får vel klare meg med alpine ampen foreløpig.

Men syntes ikke strømforsyningen så veldig stor ut. Det var ikke store trafoer inni der...Hvis man sammenligner den nye focal ampen 4x75 mot tru tech 4x75..

inside1.jpg

inside2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser kanskje ikke så imponerende ut, men de spiller veldig bra og er av godt håndtverk. Ikke et vondt ord om Focal forsterkerne, men de er laget i kina, som alt annet:) Du får sikkert et hyggelig tilbud på et oppsett Billet om du er interessert og du kan selvfølgelig få prøve de i bilen om du kommer hit en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider