Hifonic Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Bare å bestille en å prøve:D Logoene er lasergravert inn i aluminiumen, ikke CNC frest som resten av chassis. Må innrømme at det frister :D Vi får se ;) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hobnob Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 så bare 2 stk 40ampere sikringer jeg... hvor er 80amperen? Siter oahhhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 så bare 2 stk 40ampere sikringer jeg... hvor er 80amperen? 2x40 = 80 Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansi_199 Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 miner meg faktisk om hi fonics forsterkerene der ved terminalen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Ahh, dette kalles bra design. Eller, cleant utseendet passer vel bedre. Elsker slikt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Er fornøyd med mine to Tru T-serie jeg.. Helt maken mode/effekt som de her har blitt nevnt..;) Er det faktisk noen som har fått testa B-serien i mot T-serien eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Er fornøyd med mine to Tru T-serie jeg.. Helt maken mode/effekt som de her har blitt nevnt..;) Er det faktisk noen som har fått testa B-serien i mot T-serien eller? T-serien er IKKE det samme som B-serien. T-seriens effekt er oppgitt i 14,4 volt, mens B-seriens effekt er oppgitt ved 12,5 volt. B-serien har uregulert strømforsyning, det har ikke T-serien og B-serien har noe dyrere komponenter enn T-serien. Men T-serien spiller utrolig bra og leverer effekt nok. B-serien driver vi nå å tester ut. B-serien er en overtager etter den gamle T03 serien som var i fjor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Når kommer disse ut for salg og når kommer resten av serien? Billet-six og Billet-1.800 ser meeeget fristende ut. sikkler på disse ved senere oppgradering! 3 veis aktivt og en heftig monoblokk....:???: Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Billet Six er vel klar fra produsent i oktober så vidt vi har fått beskjed om.. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Billet Six er vel klar fra produsent i oktober så vidt vi har fått beskjed om.. Det stod på tru tech siden, men når de kommer til norge er jo en annen sak. Kjenner jeg norske priser rett så vil denne drømmen bli alt for dyr, men når jeg får litt mer penger får jeg vel smile pent og håpe på det beste. har jo litt utstyr jeg kan selge.. :shake Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Billet-Six blir forholdsvis dyr ja, ca 20-25.000,-. Men ingen ting er fastsatt ennå da vi ikke har fått endelige priser. De to som er i produksjon og på lager i dag er Billet B-2110 og B-475. De er på 2x110 watt RMS og 4x75 watt RMS @ 4 ohm, 12,6 volt (trykfeil på TRU siden) De to modellene koster kr 9995,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Billet-Six blir forholdsvis dyr ja, ca 20-25.000,-. Men ingen ting er fastsatt ennå da vi ikke har fått endelige priser. De to som er i produksjon og på lager i dag er Billet B-2110 og B-475. De er på 2x110 watt RMS og 4x75 watt RMS @ 4 ohm, 12,6 volt (trykfeil på TRU siden) De to modellene koster kr 9995,- mmm..har lyst på skikkelige forsterkere, men får vel klare meg med alpine ampen foreløpig. Men syntes ikke strømforsyningen så veldig stor ut. Det var ikke store trafoer inni der...Hvis man sammenligner den nye focal ampen 4x75 mot tru tech 4x75.. Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Ser kanskje ikke så imponerende ut, men de spiller veldig bra og er av godt håndtverk. Ikke et vondt ord om Focal forsterkerne, men de er laget i kina, som alt annet:) Du får sikkert et hyggelig tilbud på et oppsett Billet om du er interessert og du kan selvfølgelig få prøve de i bilen om du kommer hit en tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 produsert i Kina ja...ikke bare plukket ut i sortimentet til en produsent og satt logoer på;) ligger nok litt mere research bak FocalAmpene enn en f.eks bossAmp :) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Focal har vel lykkes mer med dagens forsterkere enn sist gang de prøvde seg. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg