Chriz CivicMan ;) Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Trenger v. frontlykt MED tåkelys ASAP.. Mitt glass har sprukket.. Noen som har? Henter gjerne hvis det er i nærområdet.. Evt, send meg en sms hvis noen har.. Mvh Chris, 91614241.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Ikke for å gnage, men hvordan skjedde det? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 tror jeg har sender deg mld imorgn jeg;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Ikke for å gnage, men hvordan skjedde det? Aner ikke.. La merke til det mens jeg gikk rundt bilen mens jeg fylte bensin.. Mistenker noen av DRITTUNGENE i nabolaget, for de drev å lekte rundt bilen min i timesvis før på dagen.. Ser også ripa under lykta på det siste bildet, den har ikke vært der før.. Det merkelige også var at alt glasset satt fast, ingenting hadde falt ut.. Tok bare av hele store deler selv.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 tror jeg har sender deg mld imorgn jeg;) Venter i spenning.. Og på dekk ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 kjøp mine da vettu..husk at jeg har mëd de linsene oxo.800 kr...vel..snakkes vi til uka når de er skrudd av .så kan du komme å hente dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 kjøp mine da vettu..husk at jeg har mëd de linsene oxo.800 kr...vel..snakkes vi til uka når de er skrudd av .så kan du komme å hente dem We got a date.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 jepps...mye mulig at de er av i morgen..men vi snakkes vettu=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Merkelig sak det der ja. Hadde noen knust den ville den nok vært knust, ikke bare sprukket.. Men anyway, ikke rare kostnaden. Heller lykta enn f.eks døra :D Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Trenger Fortsatt Lykter.. Ring, Sms, Pm Om Noen Har !!!!!! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 skal se hva jeg finner i kjelleren (om jeg får tid før jeg reiser i nordsjøen igjen...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 jeg har allerede levert han :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Da var lykta byttet.. Stor takk til int !! happyhappy Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg