Housey Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Har en slik maskin fra best tools sjøl.. (vinkelslipe utforma) men trinnløs regulering av hastighet.. aldri skjønt åssen jeg skal bruke den riktig.. synes den er tungvin og bruke, så bruker henda like greit jeg Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amatør1 Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Jeg vil tro at en ikke kommer til over alt med en maskin, så en må nok polere litt for hånd også, uansett. Men det går vel fortere på store flater om en bruker maskin, på panser, dører, tak osv. Dessuten blir en vel bedre kvitt vaskestriper med maskin? Et søskenbarn av meg som driver med biloppretting fortalte meg at en må være forsiktig med poleringsmaskin der karosseriplatrene er bøyd/knekt. Han mente at det er mulig å polere igjennom klarlakken hvis en bruker for høy hastighet, samt at en bruker for mye makt på maskinen. Og særlig hvis en bruker maskinen til rubbing. - Hva tror dere om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg