Alec Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Monterte gewinde her forleden dag. Etter det har det i tide og utide kommet en rar "klakkelyd" fra både høyre og venstre side av forstillinga når jeg svinger. Er det hjullagrene eller fjørbeinlagrene som er synderne? Eller er det rett og slett feil justert forstilling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Holder en knapp på fjærbeinslagrene. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Har lignende symptoner på min Golf 2, og mistenker at dette er fjørbeinslagrene, da lyden kom etter jeg fikk stramma til lagrene. Og ettersom du nylig har montert gewinde, så vil jeg nok tro at det er det som er problemet hos deg også. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Om det klakker konstant ved full sving, er det drivknuten(e). Klakker det kun en gang under svinging, er det fjørbeinslageret. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 drivknuten røk i fjor, og da var det en helt annen "klakkelyd". mye mer sammenhengende. nå er det mer gradvis ulyd. satser på at det er fjærbeinlagrene som er noe tull med. må disse byttes, eller er det tilstrekkelig å stramme evt slakke de? skal de skrus til med et visst moment? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Du må bytte. Mine var slakke, og etter jeg stramma disse, til så kom klakkelyden. Vil tro det var grunnen til at forrige eier hadde slakka dem også. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg