Gå til innhold

Vandalister i Sørum

Ranger emnet

momo

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg bli ganske lei, forden har jeg hatt 2 år, og hatt inbrudd 6 ganger. de har stjælt et komplett stereoanlegg med forsterkere og basser og cd spiller, så 2stk cd spillere til. dem har tatt øyelokka til scorpioen, ødelagt låsen på døra to ganger, sist gang knuste dem ruta for å komme inn (men der var det tomt). De prøvde å rive av cossie luftinntaka men de knakk bare av.

Nå som jeg fikk volvoen har dem skrudd av antenna mi! (hva faen?)

Og jeg har fått to skikkelig steinsprutskader på frontruta mi over natta mens bilen sto parkert.

Bilene mine står på Sørumsand. To stk biler er observert med ungdommer i som har vært veldig nysgjerrige og kjørt rundt her oppe å titta på fler biler, jeg vil ikke nevne hvem disse er fordi de KAN jo forsåvidt være uskyldige, men jeg vet hva de kjører.

Jeg vil bare informere om at jeg nå er faens lei at jeg ikke en gang kan ha ei antenne på bilen min uten at de tar det, og at om jeg ser dere på fersk gjerning, har jeg balltre klart til bruk. (og nei jeg gidder ikke politianmelde) Noen som har noe info om hvem dette kan være?

Og om dere er her på forumet, bare ligg unna mine to biler, det er INGENTING verdt å stjele i dem, og jeg er ikke dum nok til å sette noe inn i bila verdt mer enn 50kr.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sørumsand, bor det jo 90% kleptomaner da.. hehe. kjipt og høre.. er noe dritt at det skal værte sånn.

Helt riktig, jeg vet om mange tyver her. Og det er en som bor veldig nærme meg som er VELDIG langfingra og har blitt busta fler ganger med tjuvgods.

Det artige er at jeg tenkte jeg skulle kvitte meg med gamle tråsykkelen min, uten kjede, uten bremser i det hele tatt, rust, ødelagte vaiere osv. Planen var å trille den ned på togstasjonen til noen tok den, så jeg trilla den ut av boden for kvelden, neste morgen var sykkelen borte, haha! tusen takk forresten! Da sparte jeg 30 mins gåtur.

Edit - skrivefeiler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig, jeg vet om mange tyver her. Og det er en som bor veldig nærme meg som er VELDIG langfingra og har blitt busta fler ganger med tjuvgods.

Det artige er at jeg tenkte jeg skulle kvitte meg med gamle tråsykkelen min, uten kjede, uten bremser i det hele tatt, rust, ødelagte vaiere osv. Planen var å trille den ned på togstasjonen til noen tok den, så jeg trilla den ut av boden for kvelden, neste morgen var sykkelen borte, haha! tusen takk forresten! Da sparte jeg 30 mins gåtur.

Edit - skrivefeiler

er du som kjører den blåe scorpion ja.. :P altid lurt på hvem det var..

men åssen farge er det på bila a? lurer sterkt på hvem dette er. tror jeg vet hvem det er også...

88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk

96 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men åssen farge er det på bila a? lurer sterkt på hvem dette er. tror jeg vet hvem det er også...

hvor på s sand er dette?? begynner å lure nå.. disse skulle vært prata litt med... i så fall så tror jeg de driter seg ut hvis de kommer hit.. bor de her?? hvilket felt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

offtopic: hvor fikk du tak i øyelokk til scorpioen?:idea:

Øyelokka er håndlagde av forrige eieren, derfor er det veldig surt.

Hvor bor du på s sand?? si ifra når det skjer noe.. jeg vil nemlig ikke at det skjer noe med bila mine. for da.......

Jeg bor på Orderudfeltet

Heisann, jepp. Den er avskilta nå da pga for mye rust :S Gadd ikke prøve å EU godkjenne den engang. Nå kjører jeg den hvite Volvo 740 turboen :)

Tror ikke jeg vet hvem du er. Hva kjører du??

Angående bila så er det en mørk Golf 2 (eller 1), og en gammel type Ford, usikker på hvem type er muttern som så de :) Når de stjal øyelokka mine hadde ene naboen min sett en "mørk liten bil med striper", dessverre er hu ikke verdensmester på biler men. Men som sagt, disse to bilene kan jo ikke ha noe med dette i det hele tatt. Det at antenna mi er stjælt kan jo være unger, men å dirke opp låsen krever noen med litt mer peil.

Det som er skikkelig rart er at ingen andre sliter med samme problem, og jeg står på en parkeringsplass med 15 andre biler. Såvidt jeg vet har ikke de hatt noen inbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkuratt nå er jeg fotgjenger :P

kommer ikke på nå i farta hvem som kan ha en svart golf 1/2 på ssand.

sikkert noen som ikke er herfra.

men må jo være en du kjenner eller en som har sett bilen din før siden dem er så kåte på bilen din :P

men hakke sett 740ticèn din på sørumsand....? :P scorpio`n har jeg ikke sett siden i sommer..

så slipp jimmy fri nå. ANBEFALES! :D

88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk

96 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hakke sett 740ticèn din på sørumsand....? :P scorpio`n har jeg ikke sett siden i sommer..

Du ser den nok etterhvert, har bare hatt den noen uker, er litt anonym da, ikke sikkert du ser eller hører den :) Og jeg gidder liksom å stå å henge på grillen heller :D

Dere får holde øyer og ører åpne, og hvis noen blir frastjælt noe fra bila sine kan dere godt sende pm eller noe, hørte eller så noe.

Spesiellt om dere hører om noen som selger øyelokk til scorpio, for dem er det ikke så alt for mange av. Eventuellt om noen allerede har kjøpt det av noen fra området. Jeg vil ikke ha tilbake øyelokka altså, vil vite hvem som tok dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt når sånt skjer ja. er enig i den. uansett hva som blir stjålet er det mad kjipt. men du trenger ikke altid peiling for og dirke dører. så det er sagt

så kan godt være "drittunger" (Det er det vel strengt tatt uansett)

håper veffal du finner ut av det. sørumsand er et høl. glad jeg har flyttet

langt unna. :)

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider