Gå til innhold

Michael: MK1 - Ny og forbedret tråd

Michael

Anbefalte innlegg

Bilen kjøpte jeg i fjor sommer en gang, og slik så den ut:

Modi.jpg

Det som har blitt gjort:

- K&N for litt kvassere lyd

- Hvite blinkere

- Modifisert grill

- Nye felger m/dekk

- Fått på en "vinge"

- Delvis clean bakluke

- Senket 40mm foran

- Fjernet unødvendig plastikk (Skvettlapper)

Det jeg håper å få gjort:

- Effektanlegg fra Simons med 2 bakpotter

- KentCams og ny topp

- Muligens senke 40mm bak, om det ikke blir for lavt

- Rød- og svart-tone baklyktene

- Bygge anlegg (Har 2x10" elementer)

Noen bilder..

K&N satt i

DSC02668.jpg

Hvite blinkers

DSC02666.jpg

16x7 RS Diamond Cut

DSC02665.jpg

225/45-16 (Nei, felgen er ikke kantkjørt, det er møkk)

DSC02662.jpg

Modified grill

DSC02663.jpg

"Vinge"

DSC02661.jpg

Stemningsbilde

DSC02658.jpg

Stemningsbilde #2

DSC02659.jpg

o 93' Audi S4 2.2T

x 94' Audi S4 4.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har samme problem som meg... Problemet er at filteret sitter for nærme mengdemåleren... Det oppstår en slags turbulens inni røret pga måten filteret er bygget på. Dette gjør at luftmengdemåleren ikke klarer å måle riktig verdi. Eneste muligheten er å få filteret lengre unna mengdemålern.

Evnt. med en liten slangebit el.

Hvordan har du festet filteret? Mitt filter ligger bare oppi der, så det kommer vibrasjonslyder innimellom.. Litt kjipt.

Og hva har du gjort med den lille slangen som satt inn i det orginale luftfilteret? Luftinga til ventilene elns.

Noen som vet hva den lille føleren som sitter inni den gummislangen er? (mellom luftmengdemåleren og motoren..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har samme problem som meg... Problemet er at filteret sitter for nærme mengdemåleren... Det oppstår en slags turbulens inni røret pga måten filteret er bygget på. Dette gjør at luftmengdemåleren ikke klarer å måle riktig verdi. Eneste muligheten er å få filteret lengre unna mengdemålern.

Evnt. med en liten slangebit el.

Hvordan har du festet filteret? Mitt filter ligger bare oppi der, så det kommer vibrasjonslyder innimellom.. Litt kjipt.

Og hva har du gjort med den lille slangen som satt inn i det orginale luftfilteret? Luftinga til ventilene elns.

Noen som vet hva den lille føleren som sitter inni den gummislangen er? (mellom luftmengdemåleren og motoren..)

Hm.. Kunne du tatt et bilde av filteret ditt og lagt ut? Slik fungerer det hos meg i allefall:

Utennavn.jpg

Den slangen du nevner som gikk inn i det originale filteret, er jeg usikker på. Får snakke med en som har peiling på ford, og komme tilbake på det.

o 93' Audi S4 2.2T

x 94' Audi S4 4.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ja, hørte snakk om det.. Blir fort dyrt det! Devil

Anyways, har sota blinkerne bak en smule. Her er resultatet, fant ikke digital kameraet, så mobilbilder får duge:

Photo-0274.jpg

Photo-0277.jpg

Hva synst dere? Jeg synst det ble bra, selv om utførelsen kunne vært bedre :thumb

o 93' Audi S4 2.2T

x 94' Audi S4 4.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da har det vært noen helvetes jævler og gjort innbrudd/hærverk i bilen min.

DSC02866.jpg

DSC02867.jpg

DSC02869.jpg

DSC02868.jpg

Dette skjedde natt til lørdag, der noen sikkert har vært ute etter nye høytalere og felger til bilen sin.. Forbanna pakk!

Hvorfor i helvete knuse ruten for å se om det ligger høytalere i hattehylla? Hva med å SE INN RUTA?!

Drittfaen..

o 93' Audi S4 2.2T

x 94' Audi S4 4.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider