Gå til innhold

Hvordan kommer dere dere til jobben?

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjører bil jeg, i ca. 4-5 min. Er vell altids sjangs for og ta buss, men da må jeg ta en buss som går så tidelig at jeg hadde blitt gående og tråkke i en halvtimes tid før jobb:) Dessuten kjører den i ringbuss, så tar nesten 30 min i stedet for 4.5 min i bil:) Dyrere er det og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på skole ennå.

Kjører motorsykkel, bil, eller jeg sitter på med noen.

Har 5 km skolevei, det går som regel unna på 3 min. hvis ikke jeg får melding om UP på telefonen min, da går det på 6 min.(ikke det at det er plagsomt mye kontroller på den strekningen da)

Jeg har psykotisk angst for kollektivtransport.(har ikke det, men hater det som pesten)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 1,1 mil hver vei og en høydeforskjell på et par hundre meter (bratt oppoverbakke hjemover, gamle Okstadbakken for dere som er kjent i Trondheim). Jeg trøsykler hver eneste dag hele året, unntatt når det har kommet mer enn 10 cm snø i løpet av siste natt, eller når det er meldt stiv kuling eller mer (da tar jeg buss, som går hvert kvarter, og som bruker 3 kvarter ned og en time tilbake). På trøsykkelen bruker jeg rundt halvtimen til jobb og omtrent 3 kvarter hjem, litt lengre tid på vinteren. Er det kaldere enn 20 kuldegrader lar jeg sykkelen stå og tar bussen.

 

Når jeg kommer hjem tar jeg en dusj og er ferdig med dagens mosjon, så da har jeg hele ettermiddagen/kvelden til mine andre fritidsysler. På nedoverturen til jobb rekker jeg knapt å bli svett.

 

Rekorden ned er 26 minutter og rekorden opp er 34 minutter. Med sykkel kan jeg ta en del (lovlige) snarveier som ikke er tillatt med bil, så det går knapt raskere med bil enn med sykkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører bil...hvor langt veit jeg ikke...kjørt samma strekninga hver dag nå men hvor langt det er veit jeg ikke...hehe...tar mellom 10 og 12 min...avhengig av trafikk og snut...tror det er rundt 1mil...kollektivt..NEI TAKK!!!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører til skolen, bor i Oslo (Abildsø) og går på skole i Lillestrøm.

 

Kan reise kollektivt, gjorde det før jeg fikk lappen. Da var det buss til sentrum, tog til Lillestrøm og 15-20 minutter å gå. Nå kjører jeg opp og hjem på 20-30 min hver vei avhengig av trafikken. Sparer minst 40 min hver vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår