Gå til innhold

Plassering av takantenne?

Ranger emnet

poppet

Anbefalte innlegg

Jeg skal montere takantenne på min 90 sedan, men siden det ikke har vært noen takantenne på den fra før lurer jeg derfor på om noen har det på bilen slik at jeg kan få vite ca hvor langt bak den sitter. Er det noen som har mål eller et nærbilde av den?

Ikke lag hull i taket!!!

Du har innebygd antenne i bakruta!

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det, antennen jeg har kjøpt er en dummy, men jeg synes den er så naken på taket uten antenne.

:O du tuller ? ville nok heller ha hatt den antenna du har i bakruta, ser jo hundre ganger penere ut uten antenna på taket.

xaudi coupe2.8q

xpeugeot 205gti

xmazda 929lht

xford capri2.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de bilene der har da ikke antenne midt på taket de...de har vedsiden av bagasjelokket...

de som ikke har i bakruta da..

Det er sant, bilen min har antenne i bakruta orginalt. men jeg synes den er så naken på taket derfor har jeg maontert antenne der, og det ble mye finere etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ble det, vurderer å kutte av antenna litt slik at den ikke er så lang..

Antenne1.jpg

Antenne.jpg

Dumt å kutte antenna, da den har en viss motstand i seg pga. lengden.....da vil du antagelig få dårlig mottak på radioen......Du får kjøpt kortere antenner som passer rett på den gamle foten........som har rett motstand og nesten like bra mottakning på radio

Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider