poppet Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Jeg skal montere takantenne på min 90 sedan, men siden det ikke har vært noen takantenne på den fra før lurer jeg derfor på om noen har det på bilen slik at jeg kan få vite ca hvor langt bak den sitter. Er det noen som har mål eller et nærbilde av den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Jeg skal montere takantenne på min 90 sedan, men siden det ikke har vært noen takantenne på den fra før lurer jeg derfor på om noen har det på bilen slik at jeg kan få vite ca hvor langt bak den sitter. Er det noen som har mål eller et nærbilde av den? Ikke lag hull i taket!!! Du har innebygd antenne i bakruta! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Ikke lag hull i taket!!! Du har innebygd antenne i bakruta! Jeg vet det, antennen jeg har kjøpt er en dummy, men jeg synes den er så naken på taket uten antenne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 kan sikkert ta bilde av min, men det er coupe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 kan sikkert ta bilde av min, men det er coupe... Ja gjør det blir sikkert ca det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Slik ble det, vurderer å kutte av antenna litt slik at den ikke er så lang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Jeg vet det, antennen jeg har kjøpt er en dummy, men jeg synes den er så naken på taket uten antenne. :O du tuller ? ville nok heller ha hatt den antenna du har i bakruta, ser jo hundre ganger penere ut uten antenna på taket. Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 :O du tuller ? ville nok heller ha hatt den antenna du har i bakruta, ser jo hundre ganger penere ut uten antenna på taket. Vel, det er smak og behag det, jeg synes den er finere med antenne på taket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 de bilene der har da ikke antenne midt på taket de...de har vedsiden av bagasjelokket... de som ikke har i bakruta da.. Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 de bilene der har da ikke antenne midt på taket de...de har vedsiden av bagasjelokket...de som ikke har i bakruta da.. Det er sant, bilen min har antenne i bakruta orginalt. men jeg synes den er så naken på taket derfor har jeg maontert antenne der, og det ble mye finere etter min mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 og det ble mye finere etter min mening. enig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Slik ble det, vurderer å kutte av antenna litt slik at den ikke er så lang.. Dumt å kutte antenna, da den har en viss motstand i seg pga. lengden.....da vil du antagelig få dårlig mottak på radioen......Du får kjøpt kortere antenner som passer rett på den gamle foten........som har rett motstand og nesten like bra mottakning på radio Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg