Gå til innhold

Golfen min..

Ranger emnet

Gjest kentiver

Anbefalte innlegg

Gjest kentiver

Siden så mange andre legger ut tråder om bilene deres, så hermer jeg å gjør det samme;)

Kjøpte bilen i fjor sommer, er en 87Mod 1.8Gl.

Når jeg kjøpte den var den helt orginal, ikke noe som vart gjort med den i hele tatt, var en liten bungel ved venstre hjulskjerm.

Det jeg har gjort sålangt er:

- 90" Fangere (Ulakerte.. syns ikke det ble så ille?)

- Nye blinklys i fangeren

- Senket 40Mm

- Nye dempere, Sachs Gas dempere rundt hele

- Nye Felger\Dekk

- Skjermbredere

- Nytt anlegg i bilen

- Småservice på motoren (Skiftet pakninger osv)

- Sotet vinduene på bakdørene, skal også sote bakruten

Det jeg har igjen å gjøre:

- Nye baklykter

- Nye sideblinkere

- Sot bakruten

- HELST G60 skjørt, men kan hende jeg bare lakerer svart under dørene

- Vurderer å kjøpe ny grill, men syns den ble litt stili sånn som den er, er så mange som har Jetta front og grill med bare 2 lykter uten emblem.. du syns?

- Har også lyst å senke den mere, men veiene her i Nord er ikke såååå fine:(

- Bytte seter (Skal ha i "bøtteseter" fra Peugeot 405) Med setetrekk såklart

- Nye gulvmatter, neonlys i gulvet

- Effektanlegg

- "China" Håndtak

- Stabstag i motorrom

- Gjøre det fint i motorrommet (Er bare KANSKJE, skal gjøre ferdi andre ting først)

- Bygge om bagasjerommet invendig til å passe Sub og høytalere + gjøre det fint

Finnes det forrestn en slags liste\GTi liste som man kan ha på bakfangeren, så den ser litt lavere ut bak? Sånn som på framfangeren.. må være en som ser litt naturlig ut isåfall.

Bilen da jeg kjøpte den..

show_image_stream.php?bid=41058056&dx=580&dy=435

Bilen i vinter.. ja blinklyset er løst, småkolliderte litt med en venn, men

heldigvis hadde han plastikkbil, så hans bil som fikk skadene:P

show_image_stream.php?bid=41058051&dx=580&dy=435

Bilen slik den står nå

show_image_stream.php?bid=41057995&dx=580&dy=435

Et til bilde slik den er nå

show_image_stream.php?bid=41058022&dx=580&dy=435

Og enda et;)

show_image_stream.php?bid=41058042&dx=580&dy=435

Nå, hva syns dere jeg burde gjøre? På Godt og Vondt:) Vil holde bilen litt fargeløs, ikke så mye farger på den, mest plastiksvart og selve bilfargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joa. Hvorfor kjøpe med små fangere hvis du skal bytte til 90-look, men ;)

Looking good, let the good times roll! Som Joachim sa, ett godt utgangspunkt.

Km. stand?

Ser bra ut, her skal det følges med :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kentiver

Jupp, skal nok ha ny venstreskjerm, hvis jeg ikke får den rettet ut, må høre meg litt om pris først, koster neppe stort, men blir desverre ikke enda..penger vettu:(

hu dumme dama som hadde biln før som kjørte i ein postkasse... *kvinnfolk*:P

Bilen har gått 177000, vært damekjørt hele livet, meste bare til butikken, så motoren er helt ok.

Ellers kan det ta litt tid før jeg kommer med nye bilder, kjøper litt deler hver måned, venter China håndtak og Stabstag i begynnelsen av mai, samt gulvmatter og neonlys for å ha i gulvet. Så regner jeg med den blir ferdigsotet i løpet av neste uke, har VELDIG lyst å sote framvinduene også..men... dumme purken:fuckme2:

Noen som vet hvor jeg kan skaffe en "Plugg" for å tette igjen hullet som blir hvis jeg fjerner vindusviskeren bak, eller blir det stygt kanskje?:S

Btw: Noen som har erfaring med å bytte foringer? Til stivere\kraftigere? Hører at bilen blir mye stivere på veien da, isåfall går vel komforten veldig ned?:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kentiver

Har viskeren så å si helt nede nå, får den ikke mere ned:( Men skal sote bakruten, så kommer ikke til å trenge viskeren, er det noen som har bilde av en Golf uten visker bak? Kommer neppe til å lekke inn hvis man bruker pittelitt tetningsmiddel innenfor pluggen.

China håndtakene bestilte jeg fra en sørapå som hadde liggende et sett med helt nye, så vet ikke hvor han har fått tak i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider