Gå til innhold

skiver bak på golf 1 cab

Ranger emnet

golfcab

Anbefalte innlegg

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

såg greitt ut det, ser calipperene har 38mm stempel, mine har 36mm. vet ikke om det spiller noen rolle. regner med du har tenkt å sette på nye skiver, klosser, lager etc?

pajero vinterbil

bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo

har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, jeg vet ikke om det har noen betydning jeg herller.. får nesten høreo m noen andre vet det..

skiver og klosser blir nok nye , men hva mener du med lager, som i hjul lager ? dyrt ?? og hvordan skifter man disse ?

skal du først bytte skiver, bytter du lager også, er enkelt og greitt, bare å dunke inn ytterringene til lagrene i den nye skiva di. de er samme typen lager på både golf 1,2,3 audi osv, så de koster ikke skjorta. husker ikke prisen på lager i farten.

pajero vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som har en ca pris på hva man må ut med for delene fra huggern ? jeg har en hel G60 på handa for 10000,- å dere får jeg jo med motoren, men gidder jo ikke betale så mye vist det er mye billigere for dette på huggern !

hvilke deler er du påjakt etter da? kun skivene bak?

dersom bilen er bra burde det jo gå greitt å få inn over 10k på motor, kasse,recaro intr? 90 fangere, g60 skjørt osv...

for ca2000kr er du vel i boks med det du skulle trenge for ombygging bak?

pajero vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

tenkte å oppdatere (avslutte) denne tråden, har fått skilt på bilen og testet ut de nye bremsene en del. eg er vertfall posetivt overrasket til nå.

eg benyttet de orginale strupeventilene som sto på caben, det ser ut til å fungere da den gikk snor bent ved "panikk" brems. har også hatt den på EU og de var fornøyde med at den bremste jevnt.

hånbrekket funker også 100%, tror det må være første gang eg kjører en golf med skiver bak som faktisk har brekk som fungerer som de skal..

så eg er veldig glad eg bygde om. ser pent ut gjør det og :)

pajero vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
har noen delenummer til håndbrekk waieren som skal brukes til ombyging til skiver bak ? Han karen på vw hadde ikje peiling, ikke jeg heller, bare at det var fra rocco gtx :!

det finnes vel kun en scirocco med skiver bak og det er de wirene du skal ha...

eg labba inn på møller bil i haugesund, og sa hva eg skulle ha..etter noen taste trykk fant han ut hvilke wire'er det var..

mine passa perfekt.

om han ikke er i stand til å benytte pc'en sin kan han jo ta en tlf til sine kolegaer i hgsd haha :)

pajero vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider