Gå til innhold

UP på fosen.

Ranger emnet

high octane

Anbefalte innlegg

Heisann.

Spotta netopp en mørk blå volvo V70 2001 eller nyere.

Den ble sett på Brekstad for ca. 30 minutter siden.

Jeg vet at det var UP for at det var samme fyren som klokket meg inn til alt for mange km/t. i går.

Jeg snudde og tok en ekstra runde innpå parkeringsplassen der de satt og målte fart igjennom brekstas hovedgate.

Haha... klarte ikke å ta meg i dag heller.

Bilen var DK registrert hvis noen skulle ha glede av det.

Det var også en ganske fin bil(kunne tenkt meg å hatt den selv) med tøffe felger.

Har en følelse av at vi på fosen skal ta det med ro med kjøringa i helgen.

Bedre lykke neste gang i allefall.:boxers

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget mulig jeg spotta den på vei fra Bottengård mot Vallersund i påska, stående forlatt i en veikant:) Fikk ikke med meg hele nummeret, med stussa litt da jeg så den. Det er få DK-regga biler på Fosen og spesielt få av disse er blant de typiske UP-bilene..

Nachoo

2000 Renault Megane Coupe

2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT!

Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT!

Member of BBBC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du så ikke hvem som kjørte den?

I dag var det en fyr i 50 årene med grått hår og bart(som de fleste politimennene i trøndelag, og en skalla fyr i slutten på 40årene.(ikke bart, er forøvrig tremeningen min, og jeg er ikke spesiellt fornyøyd med det)

Er du mye på Fosen?

Og hvis du ser en hvit aprilia rs125 GP1 2004 modell, eller en champagnefarvet blodenka mercedes 190E med sotede bakruter og alt for mang wunder-baum i speilet er det bare å hilse.(sitter som regel en fyr med caps bak rattet:) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du så ikke hvem som kjørte den?

I dag var det en fyr i 50 årene med grått hår og bart(som de fleste politimennene i trøndelag, og en skalla fyr i slutten på 40årene.(ikke bart, er forøvrig tremeningen min, og jeg er ikke spesiellt fornyøyd med det)

Er du mye på Fosen?

Og hvis du ser en hvit aprilia rs125 GP1 2004 modell, eller en champagnefarvet blodenka mercedes 190E med sotede bakruter og alt for mang wunder-baum i speilet er det bare å hilse.(sitter som regel en fyr med caps bak rattet:) )

Skrev vel at bilen stod forlatt i en vegkant!

- Er ikke mye på Fosen nei... Har jo ikke lappen ennå, så er for det meste med familien. Holder enten til i Ramsvika i Sørfjorden eller på Vasøya i Vallersund når jeg der er ute.

Har ikke sett hverken Merc'en eller Apriliaen jeg nei. Blir vel endel turer utover for å besøke venner og kjente når lappen kommer om så utrolig lenge (om to år:()

Nachoo

2000 Renault Megane Coupe

2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT!

Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT!

Member of BBBC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev vel at bilen stod forlatt i en vegkant!

- Er ikke mye på Fosen nei... Har jo ikke lappen ennå, så er for det meste med familien. Holder enten til i Ramsvika i Sørfjorden eller på Vasøya i Vallersund når jeg der er ute.

Har ikke sett hverken Merc'en eller Apriliaen jeg nei. Blir vel endel turer utover for å besøke venner og kjente når lappen kommer om så utrolig lenge (om to år:()

OT: Kjenner du noen fra Ørland/Bjugn/Vallersund.

Har slekt i Vasøya jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider