Olaisen Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Er verken VVTI, T-Sport eller noe annet sprekt. Men en 2.0 GT å det er ikke noen spesial modell.. Siter Honda Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Og 2.0GT har 170 hk originalt, så mon tru hva som er gjort med den.. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 vi har en helt lik en i sarpsborg også, der jeg jobber. samme kitt, ca samme farge. Les hele tråden a vemund.. Er jo denne bilen som er solgt oppover:cool: Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Nei, er ei anna Lisa :) Ho med lilla E36 har vel den enda. Jepp ho lisa har enda bimmern sin;) Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornix Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Og 2.0GT har 170 hk originalt, så mon tru hva som er gjort med den.. 175 for å være pirkete... Siter 1990 Toyota Celica 2.0 GTi x 1986 Toyota Camry 2.0 GLi Prestige x 1989 Toyota Carina II XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeahliza Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Er verken VVTI, T-Sport eller noe annet sprekt. Men en 2.0 GT å det er ikke noen spesial modell.. Den er i Tromsø ja, var på prøveskilt for 3 dager siden men skilt er kommet på nå. Møter hun dagli. hehe, måtte nesten registrere meg her.. :) Fant mye om bilen min gitt! JA, er meg som har den rosa celicaen! Prøveskilt? ja, ok? Er du mye skev? Den har ikke hatt prøveskilt i et sekund engang mens den har gått i tromsø :) Volvokvaløya sa også; Det er denne bilen.Snakka igår med han som har kjøpt den,han kjøre Aprilia RSV Mille-R og Kawazaki ZX10R også,biln va visst kjøpt til dama. ...vel, bilen har jeg kjøpt selv... å typen min kjører ikke no annet enn en vanlig a4 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 hehe, måtte nesten registrere meg her.. :) Fant mye om bilen min gitt!JA, er meg som har den rosa celicaen! Prøveskilt? ja, ok? Er du mye skev? Den har ikke hatt prøveskilt i et sekund engang mens den har gått i tromsø :) Volvokvaløya sa også; Det er denne bilen.Snakka igår med han som har kjøpt den,han kjøre Aprilia RSV Mille-R og Kawazaki ZX10R også,biln va visst kjøpt til dama. ...vel, bilen har jeg kjøpt selv... å typen min kjører ikke no annet enn en vanlig a4 ;) hvor billig er ølen oppe hos dere? det kan sikkert forklare det at han så prøveskilter :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Tja, varierer vel mellom 15 og 25 for en halvliter på byen, med Mack-øl, naturligvis. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 jaja, da avskriver vi ikke muligheten for at han var påvirket :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Tja, varierer vel mellom 15 og 25 for en halvliter på byen, med Mack-øl, naturligvis. Kor du kjøpe øl????? Kan du fortelle mæ om den plassen der man får øl for 15-25 kr halvlitern? Æ e virkelig spent..... Drar dit på direkten når æ får vite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 hvor billig er ølen oppe hos dere? det kan sikkert forklare det at han så prøveskilter :) Betalte rundt 60 sist jeg bestillte 1 øl på paletten.. men på strøket på onsdager koster det bare 19 da;D Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Er jo "småfittaften" både onsdag, fredag og lørdag nede på Strøket, er vel da det er såpass billig? Har igrunn ikke oversikt, etter som jeg er der så sjelden, men har vel kosta 15 på det billigste. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Er jo "småfittaften" både onsdag, fredag og lørdag nede på Strøket, er vel da det er såpass billig? Har igrunn ikke oversikt, etter som jeg er der så sjelden, men har vel kosta 15 på det billigste. Okey. Strøket e vel ikkje akkurat min plass. Der kan dem ha så billig øl dem bare vil for min del:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 hold dere til topic.. vis ikke stenges tråden.. ;):thanks Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg