andeby Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Noen som vet om en plass det går ann å kjøpe R/C driftebil? Må nesten vere nettbutikk eller en plass i bergen eller haugesund. Takker på forrhånd for svar. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Kyosho butikken på oasen (karmøy) de selger vanlige sånne biler, men du kan kjøpe driftedekk utenom! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Takk for fort svar. Har vore på kyosho butikken i hagesund å sitt før men jeg ser etter noe litt billlig som ikke er bensindrevet. Det har di ikke så mye av på den butikken. Og jeg vet ingen plass jeg kan kjøpe driftedekk. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 jeg har vært og hørt me de, og de hadde noen el-biler, og drifte dekk.. (men det var for litt lenge siden) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 søk! er metti tråder om det her. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet April 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Jeg var der senest i januar og kikka og fant ikke driftedekk og det nermeste jeg fant el-driftebil var 4wd mini-z til oppimot 2k tror jeg. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 http://www.sms-modell.no/ i bergen selger Yokohomo el-drifters http://www.hobbyland.no i bergen selger Tamya drifter. Mange som har gode erfaringer med TAMIYA TT-01D og anbefaler den. Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Takk. Nå blir det tur til bergen til sommeren tror jeg nok:) Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henkebenke Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Eg anbefale deg yokomo driftebil..Den er ganske bra har eg høyrt og den er rå kul :) Siter Henrik haukefær:D 92 modell:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Hvor skal jeg få tak i alle delene jeg trenger til den som er på sms modell sidene. Elller er det noen plasser der di selger yokomo driftebilene helt ferdigbygd? har kansje tenkt å kjøpe en sånn men jeg må finne billigere en 3000 helst. Og hvor i bergen ligger sms modell? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henkebenke Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 eg er ikkje sikker men trur hobbyland og selger yokomo driftebil..er vertfall bilde av ein på sio deras:google ... På forum.radiostyrt.no så finner du masse informasjon om drifting å sånn..dei har ein egen katogori får drifting :) Siter Henrik haukefær:D 92 modell:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 her har du litt mere info http://www.cmldistribution.co.uk/product.php?productId=0000000371&menu=CAR&subMenu=CR-DFT Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Thanks:) Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 :thumb bare hyggelig. har kjøpt meg en jeg å. i 180 sx. jeg må visst trene litt hehe. snurrer bare Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Jeg bestilte direkte fra CML Distribution, og er megafornøyd:D Kommer til å bestille litt mer snop derfra ja...;) Jeg kjøpte en S15 Silvia, tråd kommer snart. @ luckyducky: prøv å stille litt på camber...da "justerer" du hvor lett det er å få bilen til å drifte. Les litt i bruksanvisningen:D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg