Gå til innhold

ØK: 15\16" til Golf 2, 90 fangere, blinklys

Ranger emnet

snoemann

Anbefalte innlegg

Ønsker 90 fangere til front og bak. Trenger forsåvidt også blinklys i disse og evnt. andre ting som man trenger for å få montert de...

Ønsker også 16" eller 15" felger til Golf 2. Helst med dekk, men ikke noe problem om det er uten.

Er også interessert i kanalskjørt og skjørt av forskjellig slag.

Østlandet/Sørlandet/Vestlandet er jo fordel though =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14" blir for lite....

Ja takk dingo, bra at de er 15"ere, har sett dem før, men er liksom ikke helt sikker på dem. Men greit å vite at du har dem, jeg hadde faktisk tenkt til å komme og ta dem om jeg hadde fått tak i de dekka som blei gitt bort inne i grimstad her om dagen, da hadde det blitt billige alu felger. Men siden de nå er borte så må man kjøpe seg dekk til 2000 kr og da er man oppe i en prisklasse på 2500 som gjør at det kanskje, IKKE vondt ment, men kan finnes enda tøffere felger på markedet =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 16" oz racing felger med nesten nye dekk.kjøpte de brukt forrige uke,men passer f... ikke på min neon : / passer på 5*100 og dekkene er 205 55 strørrelse.synes å huske de skulle passe på golf.

Nå bor jeg i trøndelag da,kanskje litt langt å kjøre....

passer nok ikke på golf 2 da.. 4*100 der

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14" blir for lite....

Ja takk dingo, bra at de er 15"ere, har sett dem før, men er liksom ikke helt sikker på dem. Men greit å vite at du har dem, jeg hadde faktisk tenkt til å komme og ta dem om jeg hadde fått tak i de dekka som blei gitt bort inne i grimstad her om dagen, da hadde det blitt billige alu felger. Men siden de nå er borte så må man kjøpe seg dekk til 2000 kr og da er man oppe i en prisklasse på 2500 som gjør at det kanskje, IKKE vondt ment, men kan finnes enda tøffere felger på markedet =)

Javisst.. Det med å kjøpe nye dekk er no dritt.

Har prøvd å selge dissa leeenge nå

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to sett 90 fangere hvor nederste leppa på den ene frontfangeren mangler og hvor det er en skade på hjørnet på nedre del på det andre.

Selges for 500 stk.

Har også to sett 90 dører til Golf II. 500 stk.

Må hentes i Drammen eller Hokksund.

Har forresten annonse på disse under kjøp/salg deler

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider