HemiCuda Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 var min Mustang II dette var snakk om da :p spiser st0tstenger som om det var godteri, tikker i hytt aa pine, er glad jeg er kvitt den, saa det laa en nesten lik foxbody til salgs paa Autodb, den gaar for 29 000 uten skilter, med automatgir og original motor, dette var da en GT versjon, jeg regner med du kan gaa opp i pris med din da, fin og se etter, og motoren naar i orden, skal vel vaere ganske grei. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 var min Mustang II dette var snakk om da :p spiser st0tstenger som om det var godteri, tikker i hytt aa pine, er glad jeg er kvitt den, saa det laa en nesten lik foxbody til salgs paa Autodb, den gaar for 29 000 uten skilter, med automatgir og original motor, dette var da en GT versjon, jeg regner med du kan gaa opp i pris med din da, fin og se etter, og motoren naar i orden, skal vel vaere ganske grei. Ja, skal ha litt for den ja :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Jeg tror jeg fant ut idag, ene ventilen har låst seg og dunket i stempelet. Så dem som fikset motoren min satt vel sikkert på orginale vippefjærer eller noe :S Lukter reklamasjon, var det ikke derfor du lot et verksted gjøre jobben? Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Sånn så det ut... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Lukter reklamasjon, var det ikke derfor du lot et verksted gjøre jobben? Lukter det ja, men dem truet/sa at det ikke ville være noe mer reklamasjon sist pga det var gummi i hjulbuene.... Men helvete heller, har får dem fikse feila dem har gjort. Vil bare fikse den og selge den nå.... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Lukter det ja, men dem truet/sa at det ikke ville være noe mer reklamasjon sist pga det var gummi i hjulbuene.... Men helvete heller, har får dem fikse feila dem har gjort. Vil bare fikse den og selge den nå.... Rimelig frekt av dem det der. De mener altså at motoren ikke tåler at du trår på litt.... Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg