Gå til innhold

Da var jeg offisielt en del av 740 forumet.

Ranger emnet

ZnAkE

Anbefalte innlegg

Var å henta meg en 745 GL - 1989 idag. Bilen ble kjøpt som delebil, men den var i overraskende bra stand. tenkte eg skulle sette den inn på eu-kontroll bare for å se hva de har å si.

kjøpte bilen for 3000.- , selger mente det var mye rust, men det vil vise seg. ikke funnet så mye enda.

EDIT:

Fant rust rundt jekk festene bak, løs klemme på eksosen og mangler venstre blinklys, og høyre speil. kommer ikke på noe mere akkurat nå. selger mente han var blitt lurt når han kjøpte bilen, jeg mener han lurte seg sel når han solgte den for 3000.- hehe.

Bilder kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer for bilen blir vel først og fremst å godkjenne den,

Den rusten jeg har funnet er litt overflate rust, og hull rundt jekk festene bak.

Det som skal til for å godkjenne den er nye dempere foran, ordne håndbrekk (stramme), nytt speil høyre side, og blinklys venstre foran. da tror jeg vi er ganske nærmt godkjent bil. starter og går som en klokke.

så lurer jeg på Skinn/Delskinn fra 945 med barnesete. Moderat senking.

På sikt blir det vel felger, og FT/FK motor. akkurat ferdig å bygge hus så det er ikke så veldig med penger til bil-prosjektene akkurat. men litt klarer jeg å snike unna. hehe.

Blei sikkert mye rot i denne posten men ble lagt til her og der underveis, men er vel ikke første gang det har skjedd her på forumet .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å ta ut interiøret idag, fant 2 små hull i gulvet med fører, og 2 små hull i gulvet bak. 1 på hver side. har ikke sett så nøye etter , men skal slipe reint gulvet så finner vi nok det som måtte være der ja.

Hvor mye må jeg bytte i fronten for å få på 940 front, og passer dørtrekkene fra 940 over på min ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider