Commodore Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 hei, eg har leita overalt men finner ikkje senkesett til min Opel Commodore C. Er det nokon som veit kvar dei kan ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ettan Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Hei! Tror det er ganske umulig å få tak i! Får ikke godkjent men kan ta framme fra senator og bak fra rekord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Commodore Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Hei! Tror det er ganske umulig å få tak i! Får ikke godkjent men kan ta framme fra senator og bak fra rekord. ok, har hørt rykter om at Spax har, så skal forhøre meg med de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 får kjøpt tror jeg. får ivaffal til rekord å det passer vel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 men får vel ikke rekord setta godkjent pga vekt ? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Commodore Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 men får vel ikke rekord setta godkjent pga vekt ? det får du ikkje, eg har snakka med EBC brakes i dag, og dei har dempere, men dei har ikkje fjører, nokon som veit om en plass dei kan ha senke fjører til commodore? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg