jeanette84 Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Var ute og gikk i dag da en politibil med blålys suste forbi.. 2 min etterpå så ser jeg dette! Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Traff vel på en han kjente da.. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Hvis du lurer på hva politiet faktisk gjør, bør du se filmen "Bad luitenant" med Harvey Keitel... Råner er noe av det de driver med. Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Om jobben din på en viss dag er å kjøre patrulje, er jo ikke det speeeeesielt annerledes enn å råne. Morsomt bilde, da :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en sei Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Den filmen turboalfa anbefalte er en må se film. Tror denne filmen gir en realistisk framstilling av politiyrket. Burde vært pensum på politihøyskolen hvis den ikke allerede er det. kongefilm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestigo Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Var sikkert sulten tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Jeg skjønte ikke denne helt....? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Det som skjer der er vel det at dem fant det for godt å snakke med fyren i den sorte bilen.. er ikke verre enn det? Er ikke alltid dem gidder å gå ut av bilen for å be noen skru ned anlegget f.eks... hehe Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Politiet liker å råne :D Har en purk her i byen, jævla grei kar. Når jeg hadde camryen i signaturen min, som var full av feil, så brukte han å kjøre opp på siden av meg å snakke drit :P Etter jeg fikk saaben så har jeg snakka med han et par ganger. Han lurte på om den gikk bra! :D Så sa jeg at han skulle få prøve den, hvis jeg fikk prøve V70en deres, men det gikk han merkelig nok ikke med på :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Jeg var på vei hjem en sein kveld etter å ha jobbet i 17 timer i strekk. Plutselig ser jeg blå lys som kommer i stor fart bak meg i det jeg kjører inn i tunnelen. Jeg legger meg til høyre og det gjør de andre medtraffikantene, noen er ikke helt klar over situasjonen så det skjer noe brå og panikklignende kjøring fra begge kanter. Politibilen kjører siksakk mellom bilene i tunelen og er vekk i løpet av noen sekunder. Jeg ser fortsatt blålysene siden det er lang strekning. Kan dere tenke dere hva som skjedde? Jo, de slo av lysa noen hundre meter før en bensinstasjon og stoppet bilen der og gikk rolig inn i butikken. Jeg stoppet jeg og liksom kjøpe meg noe for å se hva politifolka gjorde. Tro på meg, de kjøpte seg noe mat. I dette tilfellet risikerte de våre liv fordi de var sultne. Da mistet jeg igjen respekten ovenfor våre beskyttere. Jeg gadd ikke si ifra om dette til dem, for jeg kunne risikere maktmisbruk fra dems side. Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Slikt skulle vært filmet og sendt inn til tv2.. De er eksperter på å få fram slike saker! hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 TV2 er eksperter på å lage noe av ingenting. Men dette er litt mer alvorlig enn at politiet drikker kaffe mens de kjører, så jeg kan ikke se for meg hvor stort TV2 hadde gjort dette. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Snuten må da vel få lov til å 'råne' de og:) Ikke alle som er paragraf ryttere! :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Detta driver dem med på Gjøvik.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 vel de må jo holde ferdighetene vedlike :P og kanskje en av disse var en pen politidame med tunnelskrekk og han andre var gentleman ;) lol Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg