Corepower Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Virker som det er endel toginspirasjon ute å går ja. Nei, jeg nok liker best når biler er forholdsvis "cleane" jeg. ;P En liten spoiler her og der og litt sideskjørt, front og bakfanger går an sålenge det ikke fungerer som en plog på vinteren. Siter "I can accept failure, but I can't accept not trying." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tlr87 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Noen av disse ventoene ser jo faen meg ikke ut, er di ute etter å ha spesiel bil ,så har di klart d, en spesielt stygg bil:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 det værste er at den sølvgrå kunne vært spessiell og mye penere bare han ikke hadde satt på en sånn front.. fine bilder som grunnlag på en photoshop modd... ellers er det bare til skrekk og gru.... men de bryter jo ikke mange av reglene til polo classic kanskje det er sånn han vil de skal se ut?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Liker cleane biler selv jeg... Kommer nok ikke engang til å sette på nye fangere, satser på en leppe foran om det blir noe. Vinger er vanvittig stygt, det skal være små spoilere som ligger helt nedtil! :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 den hvite med blåe striper så ut som en sierra! Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1146892 neeeeei.. skjønner godt at dette er den eneste i norge med denne fangeren.... Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Er det mulig..? :hvaskjera Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Blir lei meg når jeg ser sånt ass:'( Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corepower Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Det som er uforståelig er alt arbeidet han sikkert har lagt ned på dette.:confused: Siter "I can accept failure, but I can't accept not trying." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Er det mulig..? :hvaskjera Det verste for deg må være at han heter det samme som deg... Hehe jeg må si at det er noe av det mest grusomme jeg har sett av en front. Til å med cadilac fronten var mere egna på vento en det der... i tilleg er jo fronten til golf så han burde ha byttet lykter, panser og skjermer før han satte det på, men det hadde vel ikke hjulpet såveldig på utseende det heller. Ja ja er vel en grunn til at han selger den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Det verste for deg må være at han heter det samme som deg... Hehe The pain... Argh, the pain... :p Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 tror disse folka har missforstått litt, dette er fan ikke noe jappse biler! får vekk plastikken m'm make it low and orginal! Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 tror disse folka har missforstått litt, dette er fan ikke noe jappse biler! får vekk plastikken m'm make it low and orginal! Genialt;) Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Æsj... den med Cadillac-front tok kaka. :p Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 FY svarte **** no så STYGT! Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg