Gjest Trailer Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Den billige lille frontspoileren som selges. 2000 tror jeg den koster. Åssen er monteringen på den? Og hvordan blir det med den i kombinasjon med spredere/tåkelys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 jeg har en liggene en som koste 200 kar mercedes.. den er svart og har vært ned i bakken:) om du vil kjøpe.. prisen kan diskuteres:) http://www.czt.no/catalog/product_info.php?cPath=30_124_127_520_522&products_id=394 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trailer Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 du har en slik frontspoiler til opel vectra A liggende som har vært nede i bakken? Hvordan ser den ut da? Og hva skal du ha for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 du har en slik frontspoiler til opel vectra A liggende som har vært nede i bakken? Hvordan ser den ut da? Og hva skal du ha for den? har et bilde av den:) kan se om jeg kan legge den utt:) 1000kr tenkte jeg:) men trenger san men legger bilde utt ting:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UrGe-BoY Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Den billige lille frontspoileren som selges. 2000 tror jeg den koster. Åssen er monteringen på den? Og hvordan blir det med den i kombinasjon med spredere/tåkelys? Denne Rieger-spoileren du mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Det er vel til vectra b? Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trailer Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Nei men det er vel i samme kategori :P Uansett tror jeg at jeg har slått fra meg ideen om frontspoiler for nå. Må sikkert fjerne sprederne for å sette på spoileren, og det er jeg ikke interessert i. Pluss at bilen blir fryktelig lav, og det er ikke så bra der jeg bor. Masse fartsdumper og dårlige veier, så jeg måtte ha kjørt veldig forsiktig. Det er jeg heller ikke interessert i :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg